Tomas O´s vejledning i tilfredsstillelse a~
Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-11-02 14:46

Hej Gruppe

Er der en behjertet sjæl herinde, der tilfældigvis har gemt Tomas
O´s flotte beskrivelse af hvordan en uerfaren kan lære at
tilfredsstille en kvinde.

Sådan lidt en arbejdsbeskrivelse.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Michael

Dato : 25-11-02 17:38

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message news:YHpE9.39011
> [...]
>
> Er der en behjertet sjæl herinde, der tilfældigvis har gemt Tomas
> O´s flotte beskrivelse af hvordan en uerfaren kan lære at

Jeg ville egentlig også gerne læse den igen efter jeg har fået en ny
kæreste! Måske er der noget der kan bruges :)

Mvh
Michael

Fra : John Sahl

Dato : 25-11-02 18:45

Sådan, http://groups.google.com er en ven:

http://shor.ter.dk/982786995

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi har afsløret listen over årets Robinsonfinalister

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-11-02 19:39

> Sådan, http://groups.google.com er en ven:
>
> http://shor.ter.dk/982786995

Taaaaak John du er en Kæmpe NUSER

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Henning

Dato : 25-11-02 21:18

J¤mfruen) wrote:
> "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Taaaaak John du er en Kæmpe NUSER

Tomas har skrevet en anden, der var længere og mere omfattende,
hvis TO ikke har formateret sin HD, har han den måske liggende
i sendt post?

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 25-11-02 21:46

Den er da her: (Igen fundet via http://groups.google.com )

http://shor.ter.dk/4568514

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-11-02 23:15

Hej Henning Og John.

omfattende,

Jaaaaah, det var DEN....sss syns godt nok den anden var lidt kort

> Den er da her: (Igen fundet via http://groups.google.com )
>
> http://shor.ter.dk/4568514

Tusind tak John, er ikke særlig smart til det der søgen på nettet
*S*

Skal bruge det til en klient.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : John Sahl

Dato : 25-11-02 23:56

J¤mfruen) wrote:
> Tusind tak John, er ikke særlig smart til det der søgen på nettet
> *S*

Your welcome

> Skal bruge det til en klient.

Hvis jeg ikke vidste hvad det var du laver ville jeg absolut
sige at det lyder skummelt
--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.mandezonen.dk/ når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 26-11-02 10:40

Hey John
> J¤mfruen) wrote:

> Your welcome

> Hvis jeg ikke vidste hvad det var du laver ville jeg absolut
> sige at det lyder skummelt

*Griner højt* Så er det jo godt DU ved hvad jeg går og roder med

~ det er rent faktisk til et par der har haft en del år sammen.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-11-02 19:00

"J¤mfruen)" wrote:

> Er der en behjertet sjæl herinde, der tilfældigvis har gemt Tomas
> O´s flotte beskrivelse af hvordan en uerfaren kan lære at
> tilfredsstille en kvinde.

Kan du ikke finde den via GoogleGroups?

--
Peter Knutsen

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-11-02 20:06

Jeg elsker at drille og tirre, så jeg slikker som regel lige omkring målet
til at starte med, og bruger tungen både flad og spids og stiv og levende.
Lader den glide rundt på hendes mave, ned mellem hendes ben og undgår lige
med nød og næppe 'stedet' lader den glide over på hendes inderlår og imens
er min hånd som regel i gang med at kærtegne hendes mave, lidt med
fingerspidserne og lidt med hele håndfladen. Som regel i bevægelser ned mod
hendes køn (det holder jeg selv meget af), tilsidst nå der ingen vej er
tilbage lader jeg læberne lukke som om den øverste del af hendes køn og
trækker hendes maveskind lidt op mod brysterne (for at få kilderen til at
komme lidt frem), med en hånd, mens jeg lader min tunge lege først blidt med
kilderen og så sutter jeg lidt på den og suger ind med læberne og så igen
tungen. Til aller sidst når hun er ved at komme lader jeg tungen rytmisk
skiftevis hamre, lege og slikke direkte på kilderen.

Det kan naturligvis variere i det uendelige, med en hånd ind under hende som
krammer hendes balder og så videre.

--
Peter Knutsen

Fra : Nette

Dato : 25-11-02 21:44

"Steen Johansen" wrote in message
> [...]
> skiftevis hamre, lege og slikke direkte på kilderen.
>
> Det kan naturligvis variere i det uendelige, med en hånd ind under hende

Huuuuuh..........*rødmer helt*

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 26-11-02 16:20

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in
SNIP

> Huuuuuh..........*rødmer helt*

Glæder mig da at mine skriblerier giver den 'søde kløe' hehe

Tomas