Antal åbnede forekomster af forms...
Fra : Thomas P

Dato : 03-03-01 15:34

Når man sådan arbejder med codecreation af sine objekter oplever man også at
det er muligt at lave flere forekomster af samme objekt (endda med
komponenter, kode og det hele (!) ). Well... i forlængelse til mit sidste
spørgsmål kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange forms der er uden at
lave en global integerværdi der stiger og falder onformclose/destroy og
onbutton1click Det er nemlig ikke altid at det passer...

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 03-03-01 17:48

Just as I expected, Thomas P came up with this:

> [...]
>lave en global integerværdi der stiger og falder onformclose/destroy og
>onbutton1click Det er nemlig ikke altid at det passer...

Prøv at kigge på Screen objektet... det har en dejlig masse ting til den
slags! Eller også er det Application.

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://www.niller.f2s.com/ - niLLer's pages (My programs, in English)