Simlåst - ved en fejl
Fra : Jakob S. Køster

Dato : 25-11-02 00:50

Købte en ny telefon i Telespar.
Satte mit gamle kort i for at kopiere nogle data - og vupti - pisset et låst til det forkerte abonnement.
Hva´ faen gør jeg så - det sagde ekspedienten ikke noget om, og dengang jeg købte min 6210 var simlåse ikke opfundet.

/Jakob

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-11-02 01:46

> Købte en ny telefon i Telespar.

Hvilken telefon?

> Hva´ faen gør jeg så - det sagde ekspedienten ikke noget om,

En lille tommelfingerregel. Nye mobiltelefoner er som udgangspunkt altid
SIM-låste i min. seks-måneder. Men ingen regel uden undtagelser.

> og dengang jeg købte min 6210 var simlåse ikke opfundet.

6210 kom frem i august/september 2000. Så jo, det var opfundet.

Fra : Jakob S. Køster

Dato : 25-11-02 07:18

| Hvilken telefon?

6610

| 6210 kom frem i august/september 2000. Så jo, det var opfundet.

Hmm m--- Den var købt i TeleDK - så var jeg nok bare heldig dengang...

/Jakob

Fra : Dan Molberg

Dato : 25-11-02 07:57

"Jakob S. Køster" <jskHADER@SPAM.get2net.dk> wrote in message
> Hmm m--- Den var købt i TeleDK - så var jeg nok bare heldig dengang...
Næææ, TDC havde en politik en gang om ikke at sælge operatør låste
telefoner, det er de dog stoppet med.

Fra : Jakob

Dato : 25-11-02 09:14

Det simkort som jeg ville have telefonon til at bruge til dagligt er
for gammelt til en 6610 - nyt kort bestilt..'

/Jakob

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-11-02 00:15

> En lille tommelfingerregel. Nye mobiltelefoner er som udgangspunkt altid
> SIM-låste i min. seks-måneder. Men ingen regel uden undtagelser.

Nej og slet ikke den regel uden undtagelse. Som hovedregel er
mobiltelefoner over 2500 Kr ikke simlåste. (Motorola er næsten altid låst).

Mvh

Kasper

Fra : Bo Larsen

Dato : 27-11-02 12:51

Kasper Christensen wrote:

> Nej og slet ikke den regel uden undtagelse. Som hovedregel er
> mobiltelefoner over 2500 Kr ikke simlåste. (Motorola er næsten altid
> [...]

Hmm! har lige købt 2 stk. Ericsson T65. Ingen af dem var låst, og de kostede
kun kr. 99,-
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Bo Larsen

Dato : 27-11-02 13:04

Kasper Christensen wrote:
> Nej og slet ikke den regel uden undtagelse. Som hovedregel er
> mobiltelefoner over 2500 Kr ikke simlåste. (Motorola er næsten altid
> [...]

Hmm! Har lige købt 2 stk. T65 til kr. 99,- pr. stk. Ingen af dem er
SIM-låst.