Få din mobil unlocket og vind en Alcatel 5~
Fra : Fynboen

Dato : 24-11-02 21:21

I hele uge 48 unlocker vi til ½ pris altså til 25 Kr.
og samtidig vil du være med i lodtrækningen om en
ACATEL 511

For nærmere oplysninger

25720805

--
Ring GRATIS fra din hjemmetelefon om Søndagen
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/

Vi unlocker også Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/page3.html

fynboen@stofanet.dk

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 26-11-02 14:11

Sig mig, har du/I ikke nok kunder siden du/I forsøger med den slags
desperate metioder?

Fra : Fynboen

Dato : 26-11-02 16:58

nu er det jo ikke en desperat metode vi bruger...vi kunne jo også bare
unlocke helt gratis hvis det var. Men hvorfor skal vores MANGE kunder ikke
have nogle goder
og det er det de har så får chanser for at få

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 26-11-02 17:54

jo jo... det er jo alt sammen godt nok....

Fra : Bam-Bam N-S

Dato : 26-11-02 18:17

Dette er ikke en markedsgruppe, så pil af med dit spam!!!

Ikke venlige hilsner
Bam-Bam

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 26-11-02 18:48

Vedkommende kan ikke finde ud af at køre forretning, så man skal nok ikke
regne med at han/hun kan finde ud af hvilken gruppe hendes/hans reklame skal
i...

Fra : Fynboen

Dato : 26-11-02 19:09

Ja hvis du nu kunne finde ud af at føre en foretning kære unlocker i Horsens
så ved du også hvad der kan trækkes fra og ikke fra i en forretning...men du
opgiver måske ikke dine indtægter til Told & Skat ????????

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 26-11-02 23:50

Det gjorde jeg ikke nej, men nu er jeg begyndt at gøre det... min kære fynbo
Tror nu heller ikke på at du gør det....