Ätom-ur
Fra : Lars Hessellund

Dato : 24-11-02 20:19

Nogen der ved hvor jeg med en Java-applet kan hente den nøjagtige tid i
Unix-format?

Mvh.
Lars Hessellund

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-11-02 20:47

"Lars Hessellund" <hessellund@c.dk> writes:

> Nogen der ved hvor jeg med en Java-applet kan hente den nøjagtige tid i
> Unix-format?

På en usigneret applet, kun på den server du har hentet appletten fra.

Ellers så kig på port 13 på en ntp-styret server.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Lars Hessellund

Dato : 24-11-02 21:23

Hvor kan man finde sådan en server?

"Thorbjoern Ravn Andersen" <nospam0000@unixsnedkeren.dk> skrev i en
meddelelse news:kklm3ieone.fsf@mimer.null.dk...

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-11-02 22:47

"Lars Hessellund" <hessellund@c.dk> writes:

> Hvor kan man finde sådan en server?

Når du har fundet ud af at lave en signeret applet, kan du kontakte
mig pr email.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn