B.Springsteen i Aften.
Fra : Kim Hermansen

Dato : 24-11-02 17:21

Hejsa.

Til de Bruce Springsteen fans som ikke er klar
over det så sender TV-2 kl 22.55 et uddrag fra koncerten
som for nylig var live over MTV.

Så det var bare lige det.............

Mvh Kim

Fra : Grufus

Dato : 24-11-02 17:38

"Kim Hermansen" <fritten@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Til de Bruce Springsteen fans som ikke er klar
> over det så sender TV-2 kl 22.55 et uddrag fra koncerten
> som for nylig var live over MTV.
>
> Så det var bare lige det.............

Hej!

Takker!Skal ses.
Håber blot at Bruce Springsteen
synger godt.
Jeg har hørt koncerter med manden,
hvor det lød som om
han havde svært ved at få luft.
Men hva',han er jo ved at være oppe i alderen.

Fra : Tømreren

Dato : 25-11-02 18:16

> [...]
> hvor det lød som om
> han havde svært ved at få luft.
> Men hva',han er jo ved at være oppe i alderen.

Jeg har lige været i Globen og hørt han,,, der var masser af luft..
Har i husket at købe billetter til d. 14 juni??
/
Tømreren

Fra : Grufus

Dato : 25-11-02 18:36

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige været i Globen og hørt han,,, der var masser af luft..

Fedt,
det syntes jeg faktisk også der var
til koncerten i fjernsynet.
Det var en flot koncert.
Forfærdeligt at de spillede Dancin' in the dark,
men fedt at de spillede den i en hård udgave,
med masser af spade.
Ville virkelig gerne være med i det band.;)

> Har i husket at købe billetter til d. 14 juni??

Ikke mig,desværre.>