Conny og Charmetroldene gået i opløsning
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-11-02 17:17

"CONNY OG CHARMETROLDENE" GÅET I OPLØSNING

Det meddeles at "Conny og Charmetroldene" er gået i opløsning. Der var
tilsyneladende temmelig store uoverensstemmelser mellem trommeslageren og de
øvrige medlemmer i "gruppen". Trommeslageren havde i den sidste tid forsøgt,
at gøre sig helt vanvittigt pinligt bemærket ved at smile helt uovervejet
vildt og voldsomt, mens han slog på trommer. Han fedtede for publikum og de
andre ville ikke finde sig i at komme i anden række. Hmm. Mystisk at gruppen
sang på svensk, når den var dansk.
Alle "gruppens" arrangementer fremover er overtaget af succes-gruppen
"Jan og Hurra". Denne "gruppe" har ikke de nævnte problemer, da de spiller
helt uden rigtige musikere.

Nyheden stammer fra øhhhhhhhh...... Hmmmm. "Berthelsens Nyheder". Så det er
heeeeelt sikkert en meget seriøs og troværdig nyhed. Hahahaha.

Hilsen Åge

PS: Var der forresten ikke en radioudsendelse eller et andet tv-program, for
kort tid siden, hvor man også lavede fis med "Jan og Sunny Boys" og
ligeledes kaldte dem "Jan og Hurra".
Hvordan kunne nogen forresten fortælle om dette Berthelsen-indlæg
allerede før fredag. Det var jo først i fredags det kom. Var der en
Dr-medarbejder som igen havde glemt et manuskript på en Pizza-bar, hihi.
Sådan noget sker jo angående "Nikolaj og Julie-serien"

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 24-11-02 21:23

Jan og Hurra har også optrådt i Zulus svar på Lægens Bord, Hypokonder.

/mikael

Fra : rasmusfinsen

Dato : 25-04-03 21:42

Hvad jeg ved af har Jan og Hurra ikke noget som helst at gøre med Jan og
Sonnyboys - det sidste nye fra de kanter skulle være at de både har en
hjemmeside og en ny plade på trapperne. - altså Jan og Hurra.

Jeg prøver at finde ud af mere om dem, og har overvejet at starte en
fanklub, hvis de viser sig der er flere der ude der er fanget af Jan og
Hurra's magi

http://www.kandu.dk/