MC-Trailer.
Fra : Kent Sørensen

Dato : 24-11-02 11:16

Hej NG.

Jeg har igennem længere tid ledt efter en god og sikker måde at transportere
en eller to mc`er på, men har måtte konstatere at der ikke er det store
udvalg.

Derfor har jeg selv fået fremstillet en trailer som jeg har hentet min egen
CBR1000 på og som jeg også gerne vil låne ud hvis der skulle være en anden
tillidsfuld person som stod i samme situation som jeg.

Jeg indsætter et billede af traileren på dk.binaer.motor.

Så skulle du stå og mangle en sådan trailer, så kontakt mig på oks@esenet.dk
og måske finder vi ud af noget, jeg bor i Esbjerg.

Mvh.

Kent Sørensen
CBR1000F ´96

Fra : Asger Steffensen

Dato : 24-11-02 15:45

"Kent Sørensen" <oks@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
oks@esenet.dk
> og måske finder vi ud af noget, jeg bor i Esbjerg.

Det er en meget fin trailer du der har fået lavet. Må man spørge til prisen,
og hvor det er blvet gjort?
Min nysgerrighed skyldes at vi er tre venner der har gået med planer om at
bygge en. Den skulle dog kunne transportere tre MC'er, og dermed være ne
model med påløbsbremse, mv.

Asger
ZX-10

Fra : Jens Jessen

Dato : 24-11-02 16:23

Trailer firmaet Böckmann laver trailere til motorcykler med og uden
påløbsbremse. Ca. pris 5.000 og 8.000 kroner.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 25-11-02 11:17

Se også www.vanvossen.nl.

--
Jørgen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-11-02 11:48

> Se også www.vanvossen.nl.

Eller de store tyske postordrehuse - louis, gericke og polo

/A

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-11-02 16:20

Kan sådan én uden videre inregistreres i DK ? Eller skal jeg skifte NG nu

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 25-11-02 21:14

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kan sådan én uden videre inregistreres i DK ? Eller skal jeg skifte NG nu

Ja.
Firmaet Humbaur (www.humbaur.de) laver også nogen og de fås i DK.

Asger
ZX-10

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-11-02 15:54

Ok. Måske det var en idé til klubben

Fra : Per Emborg

Dato : 27-11-02 01:26

Skanderborg MC Klub købte en sidste år og den er brugt meget af næsten alle
medlemmerne
X-Eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk