Peberspray til SM
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-02 15:13

Russerne havde så stort sortiment at udvælge fra til passivisering af
terrorister i teater, at Vesten i dagevis kunne gætte og gætte og ikke
gættede rigtigt (morfinpulver var svaret)
Da jeg som barn fik "Den lille kemiker" i julegave, var der meget sjovt
at blande - hvorfor fås ikke til juleleg-brug i dobbeltsengen et
sortiment af mild peber og stærk chili og stærk og mild tåregas og
søvndyssende og sløvende og speedende øjenirritations-spray? Pisk er
gammeldags.
Der er lidt fest og farver i at afprøve sine grænser under kontrollerede
omstændigheder, med dril og rollespil og vild-hersker(inde)leg.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 24-11-02 18:43

Warming skrev bl.a.:

> Da jeg som barn fik "Den lille kemiker" i julegave, var der meget
> sjovt at blande - hvorfor faas ikke til juleleg-brug i dobbeltsengen
> et sortiment af mild peber og staerk chili og staerk og mild taaregas
> og soevndyssende og sloevende og speedende oejenirritations-spray?
> Pisk er gammeldags.
> Der er lidt fest og farver i at afproeve sine graenser under
> kontrollerede omstaendigheder, med dril og rollespil og vild
> hersker(inde)leg.

Men er det ikke kun fair at give modparten en chance, naar du nu gerne
vil lege? Jeg foreslaar derfor, at man udvider pakken med et roed/sort
banner til sengegavlen, et par afpudsede brosten, fire tyske kanonslag,
en slangeboesse og en haandfuld staalkugler.

Haetteklaedte hilsener
Peter S.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-02 19:23

> banner til sengegavlen, et par afpudsede brosten, fire tyske
kanonslag,
> en slangeboesse og en haandfuld staalkugler.
Jeg ser SM som civiliseret uvoldelig rollespilkunst, og små doser af
slimhindeirriterende gas, kan måske være så pikant som en stærk krydret
middag. Hvad giver varig skade kan næppe indgå i mit forslag om NOGET
DER KAN SÆLGES PÅ DET FRI MARKED