Hvordan får man Outlook Express 5.0.6 til ~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 24-11-02 14:15

bestemt lyd, når der er ny post ?

Mac OS 9.1 US + US version af Outlook

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-02 14:28

> bestemt lyd, når der er ny post ?
>
> Mac OS 9.1 US + US version af Outlook

Kan ikke huske om det er i OE's generelle indstillinger, eller om det
ligger i "konti" og så "rediger" i den enkelte konto ...
Man KAN i hvert fald gøre det!
Martin

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 24-11-02 14:36

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Kan ikke huske om det er i OE's generelle indstillinger, eller om det
> ligger i "konti" og så "rediger" i den enkelte konto ...
> Man KAN i hvert fald gøre det!
> Martin

Nu har jeg været alt igennem i Outlook og jeg kan sgu ikke finde det
sted. Den har et sted med alle mulige lyde for ny mail, slettet mail og
så videre, men du kan bare ikke vælge de lyde, der ligger i system
mappen.

Microsoft for fucking satan ????!!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 24-11-02 15:12

On Sun, 24 Nov 2002 14:36:00 +0100, [2900] <jesper@gylling.net> wrote:

> [...]
> sted. Den har et sted med alle mulige lyde for ny mail, slettet mail og
> så videre, men du kan bare ikke vælge de lyde, der ligger i system

<http://soundsetcentral.com/search.php>

Vælg Outlook Express og så afsted. Jeg kan ikke helt huske hvor de
nedlastede sound sets skal placeres under OS 9.x, men lav en Sherlock
efter 'sound sets', så skal den nok kunne vise dig det.

Jeg fabrikerede i sin tid dette klassiske Simpsons sound set, hvorfor
jeg naturligvis kun kan anbefalde det.

<http://soundsetcentral.com/ftpinwin.php?id=278>