Maxi spilder benzin!!
Fra : leif

Dato : 24-11-02 12:47

Min maxi er begyndt at dryppe benzin. Kan det skyldes at jeg har rykket
benzin-nålen?
Jeg mener nemlig først den er begyndt på det efter at jeg rykkede nålen et
hak ned, men jeg er sq ikke helt sikker på om det var der den begyndte.
Jeg har sat ny pakning i bundkarret på kaburatoren, og bundkarret er ikke
skævt.
Jeg er sikker på at det kommer fra kaburatoren. Kan det evt. komme fra
tipperen??

--
Leif Jensen
(ved e-mail fjern (nospam))

Fra : Moller

Dato : 24-11-02 13:04

"leif" <boogi@(nospam)mail.tele.dk> wrote in message
> Min maxi er begyndt at dryppe benzin. Kan det skyldes at jeg har rykket
> benzin-nålen?

nej, men måske hvis du har rørt noget andet samtidigt med, kan det havde
følge for det.

> Jeg mener nemlig først den er begyndt på det efter at jeg rykkede nålen et
> hak ned, men jeg er sq ikke helt sikker på om det var der den begyndte.

nålen ville lade ekstra benzin igennem med et hak op, men når du har sat
den et hak ned er det mere magert, og på den anden side, har nålen ik noget
med at kaburatoren kan være utæt.

> Jeg har sat ny pakning i bundkarret på kaburatoren, og bundkarret er ikke
> skævt.

okay, og du er 100% sikker på du ik fik rørt flyderen så den nu lader
kaburatoren flyde over ???? + at pakningen sider 100% som den skal, osv...
er din benzinhane tæt ??? og hva med benzinslangen, kan det kommed ned via
den, og så se ud som om det er kaburatoren ????

> Jeg er sikker på at det kommer fra kaburatoren. Kan det evt. komme fra
> tipperen??

sider flyderen som den skal ??? hvis du har sådan en i kaburatoren ???

--
VH
Lars Molnit