Malning af stel? Ca. Pris?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 24-11-02 10:42

Jeg har et ekstra stel til en Maxi til at ligge...
Ville lige høre hvad i har givet for en autolakerer at male sådan et (eller
noget lignende)
Kan det betale sig at gøre det selv og er det svært at gøre det efter?

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Brian Axelgaard [940~

Dato : 24-11-02 20:21

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:arq6uc$oat$1@sunsite.dk...
> [...]
(eller
> noget lignende)
> Kan det betale sig at gøre det selv og er det svært at gøre det efter?

Hvad sagde de hos autolakereren? Jeg har gjort det ved stellet på den Yamaha
FS1 jeg havde - der var da en del arbejde med forberedelserne, og så skal
den jo have mange lag... prisen kan jeg ikke fortælle da lakken var
"sponsoreret"

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-11-02 22:56

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus
> [...]
(eller
> noget lignende)
> Kan det betale sig at gøre det selv og er det svært at gøre det efter?

Jeg har med stort held malet mit stel på motorcyklen med Hammerite
sølvspray. Jeg sleb boblet maling af, og gav derefter 5-6 lag. Det ser sq
stortset ud som den orginale larkering :)
Og et plus er 99kr for en bøtte. Og der er vist nok til et maxi stel :)

> Mvh.
> Hans-Jacob
> OE feat. OE-Quotefix

Venlig Hilsen