Kvadrat omstillingsanlæg
Fra : Lars Christensen

Dato : 03-03-01 14:11

Er der nogen der har oplysninger om Kvadrat omstillingsanlæg fra Jydsk
Telefon (Formentlig fremstillet af Alcatel Kirk)?

Lasse

Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 05-03-01 19:29

1 linie og 4 lokalnumre, telebutikken kan skaffe en betjeningsvejl. som
vist også har programeringsanvisning.

Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-03-01 21:45

Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-03-01 21:47

<lc@christensen.dk> wrote:

>Er der nogen der har oplysninger om Kvadrat omstillingsanlæg fra Jydsk
>Telefon (Formentlig fremstillet af Alcatel Kirk)?
>
>Lasse

Hov, nu kom der vist 2 indlæg...

Men jeg har lige lagt en fil ved navn: Kavdrat.txt i dk.binaer, med
lidt om den. Det ser lidt underligt ud hvis du åbner det med windows,
men du kan fx. skrive:
copy kvadrat.txt prn, så ser det pænt ud...

Dan Mortensen