MOONLIGHTIN I MAFIA! HJÆLP!
Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 24-11-02 09:57

hej, jeg er gået i stå i MAFIA. banerne hedder MOONLIGHTING. jeg ved ikke
rigtig hvad jeg skal. jeg ved at jeg skal lave et bank røveri. men når jeg
kommer hen til banken, så når PAULIE har fortalt mig hvad jeg skal. Så ved
jeg ikke mere. HJÆLP!.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-11-02 11:23

"Steffen Jørgensen" <xapxip@gf.gt.gf> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer hen til banken, så når PAULIE har fortalt mig hvad jeg skal. Så ved

Gå ind og røv banken. Skyd hellere for mange end for få. Og find så nøglen
bag skranken til pengeboksen nedenunder.

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 24-11-02 11:52

JAAAAAAAAAA! aaaaaaaaaaaaaaargrh!!!!!!. det ved jeg FANDEME godt, men
hvordan kommer jeg om bag skranken. der er ikke nogen dør. jo, der er en.
MEN DEN ER LÅST!. hvordan kommer jeg om bag skranken?.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-11-02 12:24

> JAAAAAAAAAA! aaaaaaaaaaaaaaargrh!!!!!!. det ved jeg FANDEME godt, men
> hvordan kommer jeg om bag skranken. der er ikke nogen dør. jo, der er en.
> MEN DEN ER LÅST!. hvordan kommer jeg om bag skranken?.

Nu kan jeg ikke huske alle detaljer i den bane. Men såvidt jeg husker skal
du finde to nøgler. Den ene skal du muligvis bruge til at komme ind bag den
skranke du taler om.
Men for at komme ned i kælderen/ovenpå skal du enten gå til venstre helt
nede i bunden af banken, eller gå igennem glasdøren ved indgangen til
banken.

Mvh Thomas

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 24-11-02 13:56

JAAAAA!!. jeg går snart amok! PASUDUBIIBDVFLIABVSSFDLVASKLDBVKASD!!.
den dør du snakker om er lÅÅÅÅÅÅÅÅst!. og hvorfor skal jeg gå til venstre.
så går jeg da bare ind i en stolpe!. JEG HAR SKREVET 10000 MAIL!. men ingen
er så kloge så de kan sige hvor nøglerne er!.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-11-02 20:25

Steffen Jørgensen skrev: (messageID: <news:arqi9o$g5f$1@sunsite.dk>)

> [...]
> venstre. så går jeg da bare ind i en stolpe!. JEG HAR SKREVET 10000
> MAIL!. men ingen er så kloge så de kan sige hvor nøglerne er!.

Rolig nu! Som man råber i skoven får man svar!

Du har på intet tidspunkt svaret på PRÆCIS hvor langt i banen, du er
kommet! HAR du købt våben, HAR du en bil, osv. osv. Beskriv (evt. med
udgangspunkt i den walkthrough jeg postede til dig) hvor langt du er!

Og vi er da flere som har gennemført spillet flere gange uden at sidde
fast i banken - så hvem der er kloge, eller hvem der er dum, skal vist
revurderes...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 24-11-02 21:00

OK, sorry. jeg var hvist lidt for stor i munden. men nu har jeg klaret det.
ses.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-11-02 12:49

Steffen Jørgensen skrev: (messageID: <news:arq49l$chg$1@sunsite.dk>)

> [...]
> ikke rigtig hvad jeg skal. jeg ved at jeg skal lave et bank røveri.
> men når jeg kommer hen til banken, så når PAULIE har fortalt mig hvad

Præcis HVAD har Paulie fortalt dig? I starten af missionen er I først i
banken for at se lidt på omgivelserne. Derefter skal du besøge Yellow
Petes og bagefter Lucas for hhv. at købe våben og få fat på en hurtig
bil. Først når du har dette, kan I røve banken.

Den koplette walkthrough til banen kommer her (på engelsk), hvis du har
brug for yderligere hjælp, så vær lidt mere præcis med at beskrive HVOR
du sidder fast i banen.

Moonlighting
Regarding the side job mention Paulie mention earlier. Tommy may want a
piece of it.
" go with Paulie to the First National Bank to see the surroundings.
" get to Yellow Pete's weapons shop.
" go to Lucas for a fast car for the bank job.
" pick up Paulie from his apartment.
" go to the bank.

Note: just press the action key to get into the bank. But if you talk to
Paulie, he'll repeat the location of yellow Pete again & again. There are
only 5 minutes to the bank heist job. So you have to move fast once you
are inside.
After Paulie has gained the attention of all those in the bank...
" go through the wooden door at the end of the counter and turn left.
Take out the guard that is about to come in.
" take the keys to the gates in the basement they are on the shelves
besides the door which the guard came in from.
" go through the door near the keys and turn left, go straight and take
out the guard there engaging with Paulie.

After that talk to Paulie and he will ask the bank clerk about the keys
to the safe.
" go to the 2nd floor through the door behind the clerk.
" after you pass through that door, turn right and go up the stairs at
the end.
" take out the 2 guards up there.
" Note: the whole of 2nd floor has only 2 guards so if you miss one,
he'll be around.
" once you reach the top of the stairs, go to the intersection and turn
left.
" enter through the first door on your left (director sign on the door).
" ask the manager about the keys. And then take the keys in the cupboard
to your right.
" head back down same stairs and then take the stairs down into the
basement.
" go through the metal gate and all the way around to where the safe is.

Take out 2 guards that stand between you and the safe.
After the cutscene, meet up with Paulie and escape to the car.
" drive like hell to the Palermo club. You will be quite safe if you've
done this within 5 minutes and did not bump into police along the way
to the club.
" drive into the club and talk to Paulie.

Cutscene...............we are loaded..................

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/