knallert sælges
Fra : Storex

Dato : 24-11-02 09:24

vespa ciao sælges for 1200 fejler ikke noget

Fra : Brian Axelgaard [940~

Dato : 24-11-02 20:21

"Storex" <dsl59571a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> vespa ciao sælges for 1200 fejler ikke noget

Jeg starter ved 2 skumbananer... nogen højere?

Fra : chr.lunde

Dato : 24-11-02 21:34

hvor i landet står den?
vil give 500kr
hvis den står i odense. 400 hvis den står på fyn
hvis den ikke står nogen af de 2 stæder så behold den
mvh lunde
"Brian Axelgaard [9400]" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3de126b4$0$5752$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-11-02 22:31

"Storex" <dsl59571a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> vespa ciao sælges for 1200 fejler ikke noget

Siden hvornår er vi begyndt med at sælge sager i denne gruppe ? Gå til
dk.marked.privat.knallert med dit salg.

Kim Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-11-02 23:16

Storex wrote:

> vespa ciao sælges for 1200 fejler ikke noget

Må vi selv bestemme hvad de 1200 skal være? Jeg giver gerne 1200 skumbananer
)

PS: Hvis du er stærkt utilfred med svaret, så tjek liiiiige fundsatsen for
denne gruppe...

/Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-11-02 19:24

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Må vi selv bestemme hvad de 1200 skal være? Jeg giver gerne 1200
skumbananer
> )
Tja jeg ville da gerne have 1200 skumbananer.. skumbananer er dyre Martin ;)

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-11-02 14:48

Michael Frederiksen wrote:

> Tja jeg ville da gerne have 1200 skumbananer.. skumbananer er dyre Martin ;)

Hehe, fint med mig. Jeg kan ikke fordrage dem

/Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-11-02 14:59

Martin ;)

> Hehe, fint med mig. Jeg kan ikke fordrage dem

Godt, jeg ar en caio du kan hente for 1200 skumbananer.. jeg kan godt li'
dem!
udstødningen er lettere modificeret og speedometeret er defekt!

Det skal være de store skumbananer, ellers skal jeg have 2400 af de små ;)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-11-02 10:23

On Wed, 27 Nov 2002 14:58:56 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Det skal være de store skumbananer, ellers skal jeg have 2400 af de
> små ;)

LOL

/Martin

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-11-02 20:08

> Må vi selv bestemme hvad de 1200 skal være? Jeg giver gerne 1200
skumbananer
> )

Skumbananer koster altså 2,50 kr. pr. stk. ...

Knallerthjerne....

Hrrrmmmffff....

Low

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-11-02 10:24

On Wed, 27 Nov 2002 20:07:53 +0100, LowLifeDK wrote:

> skumbananer
>
> Skumbananer koster altså 2,50 kr. pr. stk. ...

LOL, okay nok ikke den bedste sammenligning så...

> Knallerthjerne....

Så hellere scooterhjerne!

> Hrrrmmmffff....

Hvor pokker har du været henne? Længe siden vi har set noget til dig...
?

/Martin

Fra : LowLifeDK

Dato : 28-11-02 12:28

> Hvor pokker har du været henne? Længe siden vi har set noget til dig...
> ?

Øj da, mit fravær er bemærket. Syret !

Jeg har været på ferie

Hygge
Low

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-11-02 15:30

On Thu, 28 Nov 2002 12:28:20 +0100, LowLifeDK wrote:

> Øj da, mit fravær er bemærket. Syret !

Jeg/vi har savnet dine kommentarer

> Jeg har været på ferie

Ja, der er nogen der kan

/Martin

Fra : 2mas Jensen

Dato : 25-11-02 14:08

Sun, 24 Nov 2002 09:23:34 +0100, skrev "Storex"
<dsl59571a@post.cybercity.dk> noget i retning af:

>vespa ciao sælges for 1200 fejler ikke noget

En spist ostemad er budt...
--
2mas Jensen
1,90 m, 175+ kg and I'm still single...

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-11-02 20:12

> En spist ostemad er budt...
> --
> 2mas Jensen
> 1,90 m, 175+ kg and I'm still single...
> - Gee, I wonder why....

1,92 m, 90+ kg and I'm still single...
- Gee, I thank god for that....

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-11-02 20:14

> vespa ciao sælges for 1200 fejler ikke noget

Jeg er interesseret,- men hvorfor vil du sælge den for 1200 hvis den ikke
fejler noget ?

Low