MOHAA Spearhead kører langsomt????
Fra : 2Foxy

Dato : 24-11-02 05:55

Spillet hakker......også i introen.
Er der nogen der har samme problem.........
eller kræver det virkelig så meget af hardware.
Jeg kører i 1024x768 32 bit high detail,
det burde ikke være noget problem for mit system.
Har heller ikke problemer med nogen adre spil!!

Soltek sl-75 drv5
xp 2000
384 mb ram PC 2100
Asus v8440 G4 ti 4400

via 4-1 4.43
detonator 40.72
nyeste bios

Fra : xou

Dato : 24-11-02 08:14

måske er det fordi kortet ikke kan komme ad med varmen prøv at spille det
med åben kabinet...

Fra : 2Foxy

Dato : 24-11-02 10:55

jeg kører altis med kabinettet åben...
og har monteret et 80 mm blæser på bagsiden ag grafikkortet.
Så varme er ikke problemet.
Jeg kan spille Q3 og UT2003 i samme opløsning uden probs.
Også MOHAA virker upåklagelig...
først da jeg opdaterede til MOHAA:Spearhead gav der disse probs.

Fra : Frontier

Dato : 24-11-02 11:18

Hejsa :)

On Sun, 24 Nov 2002 10:55:05 +0100, "2Foxy" <Foxy@os.dk> wrote:

>jeg kører altis med kabinettet åben...
>og har monteret et 80 mm blæser på bagsiden ag grafikkortet.
>Så varme er ikke problemet.

Hvad nytte er en blæser til, hvis kabinettet er åbent? Prøv at montere
en blæser foran, der hiver luften ind - og lad den bagi hive luften
ud.

Derudover - har du husket, som med Medal of honor, at lade den
detektere din maskine?

/Frontier

Fra : 2Foxy

Dato : 24-11-02 12:07

> Derudover - har du husket, som med Medal of honor, at lade den
> detektere din maskine?

??????????????????????????

Hvad er det??????????

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-02 14:02

"2Foxy" <Foxy@os.dk> skrev i en meddelelse

> ??????????????????????????
>
> Hvad er det??????????

Hop ind i den mappe du installerede spillet i og kør "configure
spearhead" (eller noget i den stil).

- Martin

Fra : xou

Dato : 24-11-02 20:33

man kan gøre så maget :direktx problem(8.2 9.0 skift til 8.1)opdater
driver www.nvidea.com hvis amd 4 i 1 driver .vælg beste ydeevne istedet for
beste billekvalitet i egensber for dette super geforce kort (nok ikke
det)vælg i bios avancet funktion-agp timing-agp fast write (skriver direkte
til ram på grafik kortet istedet via computerens egne ram)hvis den er i din
bios.Deframenter haddisk....

Fra : jacob123456789

Dato : 08-08-03 01:22

"2Foxy" skrev d. 24-11-02 05:55 dette indlæg :
> [...]
> Jeg kører i 1024x768 32 bit high detail,
> det burde ikke være noget problem for mit system.
> Har heller ikke problemer med nogen adre spil!!

Jeg bruger
en silent viking fra TT til min processor kan din processor køler være
problemet ???

http://www.kandu.dk/