Problem med Motogp.com
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 23-11-02 23:53

Hej

Måske lidt OT, men jeg prøver.
Når jeg vil ind på www.motogp.com og læse de seneste news, så låser min
computer næste altid, når siden skal til at vise news oversigten.
Af alle de mystiske sider man når at surfe ind på, er det den eneste side
jeg har problemer med
Er der andre som har oplevet det samme, og er det en fejl på deres side ?

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-11-02 01:13

"Bjarne Petersen" <bep@adslhome.dk> writes:

> [...]
> jeg har problemer med
> Er der andre som har oplevet det samme, og er det en fejl på deres side ?

Siden virker umiddelbart fint i min browser. Jeg bruger Mozilla 1.1
under Linux.

Siden at propfyldt med fejl, se fx
<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.motogp.com%2Fen%2Fmotogp%2Findex.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=HTML+4.01+Transitional>.

Så vidt jeg lige kan se burde der dog ikke være nogle fejl af markant
karakter lige ved nyheds-oversigten.

Bruger du Windows og Internet Explorer? Jeg har hørt om mange
problemer der er blevet løst ved at slette de filer IE cacher.

--
Jacob - www.bunk.cc
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-11-02 04:42

"Bjarne Petersen" <bep@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har problemer med
> Er der andre som har oplevet det samme, og er det en fejl på deres side ?

Hej Bjarne.

Hmm, siden virker fint her hos mig - har du prøvet at tømme din cache i
Internet Explorer?

MvH Aragorn_dk, der bruger IE ver 6.0

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-02 12:33

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Bjarne.
>
> Hmm, siden virker fint her hos mig - har du prøvet at tømme din cache i
> Internet Explorer?
>
> MvH Aragorn_dk, der bruger IE ver 6.0

Hej igen
Jeg tror faktisk at det var min firewall som gjorde at computeren låste når
jeg var inde på siden.
Tak for de gode råd.
Med venlig hilsen
Bjarne Petersen
(win 98se, ie 6.0)

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 24-11-02 11:49

Bjarne Petersen wrote:
> [...]
> side jeg har problemer med
> Er der andre som har oplevet det samme, og er det en fejl på deres
Jeg har lige prøvet med Mozilla 1.2 og der var der ingen problemer
overhovedet

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 + Aprilia Sonic '99 <-- vintermøvert)