outlook problem
Fra : Jimme

Dato : 23-11-02 21:59

Hej alle.
Jeg har lige installeret officepakken og med den Outlook.
Som nogen af jer nok ved har man tre valgmuligheder første gang man starter
Outlook.
Jeg kom ved en fejl til at tage den med misrosoft exchange og internet-post.
Problemet er så at man ikke kan komme til at bruge Outlook før man har
skrevet en adresse til microsoft exchange. Da jeg fandt ud af dette slettede
jeg hele office-pakken og installerede den igen. Problemet var der stadig,
den vil have mig til at skrive en adresse til microsoft exchange.
Mit spørgsmål er så hvordan man på ny får mulighed for at vælge blandt de
tre muligheder man har fra start. Det hjælper som sagt ikke at
geninstallere.

på forhånd tak
Jimme
Sørensen ICQ#: 149777899 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jimme

Dato : 23-11-02 23:16

Never mind.
Jeg har fået løst problemet.