Kender i denne metode?
Fra : Rollike

Dato : 23-11-02 21:36

Hejsa!

Jeg har hørt fra en i udlandet hvis kone har prøvet denne metode...

LPG systems.

http://www.lpgworld.com/site/entree.html

Hun gik flere størrelser ned i bukser ved denne metode...

Nu er det jeg har søgt rundt på nettet for at finde nogle i Danmark der
udfører denne metode, men jeg kan ikke finde nogen steder. Kender i til det?
Så vil jeg meget gerne høre om det.

På forhånd tak
mette

--
Jeg søger seriøse folk med interesse i MLM.
Dine lommepenge bliver forøget og du får alle udgifter for opstart osv.

---