Gummikappe
Fra : Henning & Birgith Ra~

Dato : 23-11-02 20:26

Hvor meget må man betale for at få slebet 2 gummikapper til, på mine 2
geværskæfter???

Hilsen RAS

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-11-02 21:20

Hvorfor gør du det ikke selv ?? det er meget simpelt.
Slib det grovt på feks en båndpudser indtil der mangler ca 1-2 mm hele vejen
rundt derefter tager du en rystepudser og sliber det sidste

MVH
Martin
www.danhunters.dk

Fra : Niels

Dato : 24-11-02 16:29

"Henning & Birgith Rasmussen" <birgith.m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor meget må man betale for at få slebet 2 gummikapper til, på mine 2
> geværskæfter???
>
> Hilsen RAS

Rent ud sagt. Så ikke ret meget. Gummi griber rigtig dejlig meget fat i dit
tøj når du skal have gevæøret til skulderen. Istedet vil jeg anbafale dig at
vælge et materiale med en meget lille friktion. Evt. træ som også kan blive
rigtig flot.
Jeg har selv smit 700 ud af vinduet til dette ved Korsholm. Flot arbejde.
men forkert materialt. (gummi). Så set i bakspejlet.....
mvh Niels