Gforse 2 mx 400
Fra : Kim Larsen

Dato : 23-11-02 20:16

Hej i gruppen

Det er muligt nogen har skrevet om det før, men der er simpelthen så mange
post's at kigge igennem, så jeg har valgt at spørge i en ny tråd.

Svoger har et Gforse 2 mx 400, det er også godt nok, nu har vi så tilsluttet
det fjernsynet, det er også ok, MEN, det er kun i sort/hvid, hvorfor ?
Vi har forsøgt med svhs - svhs og svhs - scart i to forskellige
stik-udgaver, jeg har hentet og installeret de nyeste drivere, men intet
hjælper. Er der en af jer der kan komme med det sidste guldkorn og hjælpe os
med problemet ?

Kim Larsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-11-02 20:53

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev:
> Svoger har et Gforse 2 mx 400, det er også godt nok, nu har vi
> så tilsluttet det fjernsynet, det er også ok, MEN, det er kun i
> sort/hvid, hvorfor?

Understøtter TVet SVHS signalet?

> [...]
> stik-udgaver, jeg har hentet og installeret de nyeste drivere,
> men intet hjælper. Er der en af jer der kan komme med det sidste

Jeg går udfra nyeste driver er installeret: www.nvidia.com

Prøv dette:
Kontrolpanel -> Skærm -> Indstillinger -> Avanceret
-> Farvestyring -> Tryk på "Tilføj". -> Du skulle nu være i mappen
"C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color" -> Markér alle
filer og tryk på "Ok". -> Tryk "Ok" på popupbokse der evt. må
fremkomme. -> Tryk "Ok" -> Tryk "Ok" igen og luk kontrlpanelet.

Virker det nu?

/Mikael

Fra : Martin S.

Dato : 23-11-02 23:03

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælper. Er der en af jer der kan komme med det sidste guldkorn og hjælpe

Hvis du bruger S-video stikket og dit TV ikke understøtter det, så får du et
S/H billede.
Alternativet er at du bruger Composite hvis grafikkortet har det, eller en
Scart-Converter og ikke Scartadapter.

Fra : xou

Dato : 24-11-02 08:28

der vor du skifter til tv/analog skærm
skift : automaiskt- sammansat video out

Fra : Tobias Elmøe

Dato : 24-11-02 13:41

Du skal vælge PAL signal istedet for det NTSC signal der er som standart.

Gør det under nView i egenskaber for skærm.

Mvh Tobias Elmøe