Andet multimedie
bentjuul 3670
Foto cd
Fra : Grilbillen

Dato : 23-11-02 19:54

Hej
jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe men jeg prøver.

Jeg har en del digitale billeder på min pc
Er det muligt at brænde dem ned på en cd som så kan afspilles i min dvd
afspiller til mit fjernsyn, så jeg kan se dem i fjernsynet.

Venlig Hilsen
Grilbillen

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 20:38

Grilbillen skrev:

> jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe men jeg prøver.

Jeg kan se at det ikke er den eneste gruppe du har prøvet i,
men ok. Spørgsmålet er jævntligt oppe i den gruppe som hedder
<news.dk.fritid.foto>.

Prøv evt. dette link:
<http://groups.google.com/groups?as_q=foto%20cd&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.fritid.foto&lr=&as_scoring=d&hl=da>

Prøv evt. også: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 21:15

On Sat, 23 Nov 2002 19:53:36 +0100, "Grilbillen"
<Grilbillen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Er det muligt at brænde dem ned på en cd som så kan afspilles i min dvd
>afspiller til mit fjernsyn, så jeg kan se dem i fjernsynet.

Ja, du laver bare en VCD med dit brænderprogram.

Præcist hvordan du gør, kommer an på hvilket program du bruger

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 24-11-02 13:53

"Grilbillen" <Grilbillen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det muligt at brænde dem ned på en cd som så kan afspilles i min dvd
> afspiller til mit fjernsyn, så jeg kan se dem i fjernsynet.

Læs her
http://www.dvd-venner.dk/artikler/artikel.asp?id=4