Rygte
Fra : Skægpest

Dato : 23-11-02 19:16

Hej...

Jeg snakkede med en igår der påstod at man kunne aflytte telefoner bare så
længe der var strøm på.....

Er der nogen der ved om det er sandt eller som har nogen oplysninger om
det....

På forhånd tak
SkægPest

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-02 20:53

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote in

> Jeg snakkede med en igår der påstod at man kunne aflytte
> telefoner bare så længe der var strøm på.....
>
> Er der nogen der ved om det er sandt eller som har nogen
> oplysninger om det....

Rimelig sikkert en "and" - ellers ville batteriet blive tabbet så
hurtigt at du ville lægge mærke til det - Hvis telefonen har f.eks. 5
timers taletid (batteri) vil du skulle oplade telefonen efter 5
timers aflytning...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-11-02 20:53

Læs tidligere indlæg på http://groups.google.com. Det kan man ikke!

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330, Siemens C45 og Ericsson T28 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : RangerDude

Dato : 24-11-02 16:28

Well, nu hvor der kommer java ind på telefonerne skulle det ikke undre
mig hvis der kunne laves en virus der netop tillod det..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-02 20:04

RangerDude <rangertm@mailme.dk> wrote in

> Well, nu hvor der kommer java ind på telefonerne skulle det ikke
> undre mig hvis der kunne laves en virus der netop tillod det..

Det ville stadig tappe batteriet i samme hastighed som hvis der var
et opkald igang - og hvordan skulle lyd-dataen kommer fra telefonen
med mindre denne aktivt ringede op ? (eller besvarede et opkald
automatisk)