Top 5 - Optælling færdig
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 23-11-02 19:11

Nu er min optælling færdig...

Jeg har lavet en lille hjemmeside der beskriver det samlede resultat, med
lidt statistik, kommentarer, mv.

Se hele resultatet på: http://www.rwj.mobilixnet.dk/film

Her er dog det overordnede resultat hvis man ikke ønsker det fulde resultat

01 Lord Of The Rings - FOTR (12 stemmer)

02 Godfather (Trilogy) (5 stemmer)

03 Shawshank Redemption (5 stemmer)

04 Star Wars (4+5+6) (5 stemmer)

05 Matrix (4 stemmer)

06 Moulin Rouge! (4 stemmer)

/Rasmus

Fra : Kevin

Dato : 23-11-02 22:59

> Jeg har lavet en lille hjemmeside der beskriver det samlede resultat, med
> lidt statistik, kommentarer, mv.
> Se hele resultatet på: http://www.rwj.mobilixnet.dk/film

Flot arbejde
--

Hilsen Kevin

"Der er intet mere fornøjeligt, end en gennemført fiks ide."

Fra : Max

Dato : 23-11-02 23:35

>Nu er min optælling færdig...

Nice work

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-11-02 01:03

Rasmus Wulff Jensen escribió / skrev

> Jeg har lavet en lille hjemmeside

Jeg glæder mig overe at se at nogle af mine absolutte favoritter ligger
højt placeret (matrix,5'th element,memento(stavefejl på siden) og fight
club).
Jeg må dog indrømme at jeg overhovedet ikke kan se det interesante i
Shawshank Redemption. Hvad er det lige der er så fedt ved den film?

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 24-11-02 12:08

Så skulle den lille stavefejl være rettet....

Ang. Shawshank Redemption kan jeg ikke nævne dig noget bestemt der gør den
god..... Det er helhedsindtrykket af den (historien, tidsperioden den
strækker sige over, skuespillet, alle de små underhistorier, stemningen.....
kort sagt alt......)

/Rasmus