skotland
Fra : jens

Dato : 23-11-02 18:31

en ven og mig har lige beslutet at tage en tur til skotland
jeg er helt vild med whiskey og jagt og i den rette blanding er det vel også
okay.
men er der noget at jage i december eller januar? eller er det bedre at
vente til senere.
nu jeg er ved det vilken jagt arangør er bedst til det
mvh jens Hansen

Fra : highlander

Dato : 24-11-02 22:05

Hej....
Der er masser at jage i det pragtfulde land på denne tid..
kronvildt - råvildt - og alle former for småvildt. (fasaner - ænder -
kaniner - harer - ja alt..)

Kontakt Scotsport Jagtrejser - de er vel nok de "stærkeste" i Scotland..
tlf.: 86 98 29 63