Råd vedr. Honda CB 500 Four
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-11-02 17:20

Hej på gruppen
Blev lige ringet op af min kammy, ham vil ha´mig med til snollerland og
se på en Honda CB 500 Four fra -76
Er der nogen råd vedr. modellen?, hvad skal der evt. særskilt kigges
efter på lige præcis den?

Men ellers er jeg lige om lidt på vej til julefrokost i klubben - så jeg
håber han er parat til at køre det første lange stykke i morgen
tidlig

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-11-02 00:36

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> se på en Honda CB 500 Four fra -76
> Er der nogen råd vedr. modellen?, hvad skal der evt. særskilt kigges

snip

Snakker mæ´mig selv, snakker mæ´mig selv...............

Der er nok ik ´lige no ét og sige noget til den.
Så hvis ellers de gængse ting er i orden, så skal det nok gå alt sammen.

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : Armand

Dato : 24-11-02 09:54

> "Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er nok ik ´lige no ét og sige noget til den.
> Så hvis ellers de gængse ting er i orden, så skal det nok gå alt
> sammen.

Jeg vil nærmere sige at ud fra alderen, kan der være snart alt ivejen
med den!
Større olieforbrug og mus i alt elektrisk er min nærmestliggende tanke!

- -
Armand.
(selv med en Four-vrag i kælderen)