Brugerhjælp til Zibro-ovn
Fra : S.A

Dato : 23-11-02 16:20

Hej

På min Zibro 156 laser kan jeg holde gradknappen > nede et stykke tid
hvorefter der fremkommer et P 230 på displayet. Derefter begynder
displayet at tælle op fra 230? Jeg har kigget i manualen men kan ikke
finde en forklaringen. Hvad er denne funktion til ???

Venligst
S.A

Fra : muj

Dato : 28-12-02 00:56

"S.A" skrev d. 23-11-02 16:20 dette indlæg :
> [...]
> displayet at tælle op fra 230? Jeg har kigget i manualen men kan ikke
> finde en forklaringen. Hvad er denne funktion til ???

Hej S.A

Jeg har oplavet det samme og nået frem til flg.
Temp. op tasten skriver fra P1 til P4 alt afhængig af hvilket yde
niveau du ligger på.
Der er niveau 1 ( P1) som er våge blus, og som op til niveau 4 (P4)
som er maks ydeevne.
Temp ned tasten skriver rigtig nok 136 / 236 / 336 / el. 436, som
også må være en form for ydeevne,
i det niveau kaminen kører. Den svinger lidt op og ned.
Hvis der er andre som ved mere, så skriv endelig.

Mvh. Muj

http://www.kandu.dk/

Fra : Per H

Dato : 28-12-02 01:12

On Fri, 27 Dec 2002 23:56:20 GMT, "muj" <muj.news@kandu.dk> skrev:

> [...]

har i prøvat at spørge hos zibro. fra deres hjemmeside.

Vh Per

Godt nnytår