Problemer efter opdatering
Fra : Christian Catu

Dato : 23-11-02 16:31

Hejsa
Jeg har et MSI GF4 TI4400, på en Windows XP maskine
Jeg har lige opdateret til de nyeste WHQL certificerede 40.72 drivere fra
Nvidia. Før anvendte jeg 30.82 driverne, også fra Nvidia.
Efter opdateringen har jeg fået et par problemer.
1
Der kommer somme tider et delay på skift mellem vinduer, forstået på den
måde, at hvis jeg skifter mellem to Internet Explorer vinduer kan der gå op
til 2-3 sek inden der sker noget.
2
Når jeg scroller, eksempelvis i Windows Commander, sker det nu med klare
hakkende ryk, hvor det før skete meget glidende (enormt irriterende at se
på)
3
PowerDVD har det med at "gå ud" når jeg starter en DivX film første gang.
Hvis jeg genstarter PowerDVD spiller den fint.

Nogen der har oplevet noget af det samme, og som har fundet en løsning? Jeg
vil helst ikke tilbage til 30.82 driverne, fordi tv-out billedet er klart
forbedret på de nye.

/Catu