snyder folk i cs
Fra : Carsten Hansen

Dato : 23-11-02 16:06

Når jeg spiller counter strike online - sker det ofte at jeg får røvful...

Det skyldes sikkert at jeg er dårlig til at spille, men
kunne det også skyltes, at dem jeg spiller i mod bruger snydekoder af en
eller anden slags...

Hvis det sidste er tilfældet, vil jeg gerne have et par tips til lidt snyd,
så kampen bliver mere lige...

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 23-11-02 16:26

Carsten Hansen wrote:
> Når jeg spiller counter strike online - sker det ofte at jeg får
> røvful...

Det kan ske. Jeg ser tit at folk er utroligt dårlige til at blande
holdene ordenligt.

> Det skyldes sikkert at jeg er dårlig til at spille, men
> kunne det også skyltes, at dem jeg spiller i mod bruger snydekoder af
> en eller anden slags...

Der er sikkert nogen der snyder, men jeg tror langtfra at det er alle.

> Hvis det sidste er tilfældet, vil jeg gerne have et par tips til lidt
> snyd, så kampen bliver mere lige...

Et rigtigt godt tip: Lad vær!

Man kan også tit se om folk snyder, fx dem der kigger ind i en mur.
Andre ved altid hvor fjenden er, og kan helt uopfordret finde på at
skifte retning samme tid som modstanderen, selvom han er i den anden
ende af banen. Endlig er der dem der retter deres våben ind på fjendens
hovede i løbet af et splitsekund (hver gang), og dem der sniper uden at
bruge skopet.

Et sidste tip: Lad være med nogensinde at anklage nogen for at snyde.
Hvis det bliver for meget, så skift til en anden server. Der er ikke
noget værre end at blive anklaget for snyd, når man har en rigtig god
dag.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Seth

Dato : 23-11-02 16:46

"Jakob Møbjerg Nielsen" <jakob@dataloger.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> [...]
> Hvis det bliver for meget, så skift til en anden server. Der er ikke
> noget værre end at blive anklaget for snyd, når man har en rigtig god
</snip>

Vise ord...kan kun være så enig med dig der!
Der findes virkeligt intet værre, når det bare kører på skinner for en
selv...
Desuden kan man jo også være uheldig at det er en admin man anklager...og så
ryger man nok automatisk ud.

Dette gælder selvfølgelig ikke kun CS

Seth
(Nickname: Avalanche på BF1942 & Unreal Tournament 2003)

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 23-11-02 17:13

ja, der er nogle folk der snyder. men hvis du også snyder kan det være at du
bliver smit ud af mange servere. for dem der styre serverne kan se om du
snyder, og så smider de dig ud fra serveren for evigt. men nogle servere er
ligeglade med om folk snyder. men der er ikke så mange der snyder. SÅ DET ER
EN DUM IDE. du kan bare finde en anden server at gå på.

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-02 19:43

On Sat, 23 Nov 2002 16:05:51 +0100, "Carsten Hansen"
<nejtak@NOSPAM.se> wrote:

> [...]
>eller anden slags...
>
>Hvis det sidste er tilfældet, vil jeg gerne have et par tips til lidt snyd,

Du har helt ret i at der snydes rigtigt meget.
Derfor har jeg også selv valgt at kæmpe med på lige vilkår, og du kan
også være med
www.onlinecheating.de <- Her finder du en række meget stærke tools, en
genial aimbot, som aldrig spores.

Prøv det, og se om det er noget for dig.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-11-02 20:31

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> genial aimbot, som aldrig spores.
>
> Prøv det, og se om det er noget for dig.

Ynkeligt at man bruger det at andre snyder som en undskyldning for selv at
snyde! Jeg fatter ikke folk der snyder i spil, hvad fedt er der i at vinde
når man ved at det er fordi man har snydt. Føj.

Thomas

Fra : Carsten Hansen

Dato : 23-11-02 21:08

> Ynkeligt at man bruger det at andre snyder som en undskyldning for selv at
> snyde! Jeg fatter ikke folk der snyder i spil, hvad fedt er der i at vinde
> når man ved at det er fordi man har snydt. Føj.

jeg er i og for sig helt enig med dig - men det er sgu heller ikke særlig
fedt at blive nedlagt efter 5 sec. i hver spil og så ellers sidde og vente i
1 min. og se at folk kigger gennem kasser m.m. og dermed vinder spillet...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-11-02 23:21

"Carsten Hansen" <nejtak@NOSPAM.se> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1 min. og se at folk kigger gennem kasser m.m. og dermed vinder spillet...

Så find et andet spil at spille online, eller spil det på LAN.

Mvh Thomas

Fra : Henrik

Dato : 25-11-02 17:32

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> at
> vinde

> Så find et andet spil at spille online, eller spil det på LAN.

Testede engang cheat på lan. Ikke noget der er fedt, det skal siges. Det
fjerner enhver sjov for dig selv og dine mod/med-spiller. Har ikke rørt
det lort siden.

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-02 21:57

On Sat, 23 Nov 2002 20:30:37 +0100, "Thomas Hjort"
> [...]

>snyde! Jeg fatter ikke folk der snyder i spil, hvad fedt er der i at vinde
>når man ved at det er fordi man har snydt. Føj.

Hvor fedt er det at spille et spil på total ulige vilkår. Du kan hænge
en glorie over dit fede hoved, men meget andet er der ikke ved det.

Fra : S3N80R

Dato : 23-11-02 22:08

On Sat, 23 Nov 2002 21:56:44 +0100, someone who claims to be Rasmus
<rapper@hotmail.com> wrote:

>Hvor fedt er det at spille et spil på total ulige vilkår. Du kan hænge
>en glorie over dit fede hoved, men meget andet er der ikke ved det.

Hejsa Rasmus,

Jeg synes også det er for lamt at snyde og nej: der er ingen
undskyldning for det !

Derimod er der mulighed for at du kan kæmpe på lige vilkår på eks.
UK2NET's beginners only servere:

213.232.110.18:27065
213.232.110.19:27025
213.232.110.19:27035
213.232.110.19:27045
213.232.110.19:27055
213.232.110.20:27015

.... resten kan du finde her: http://www.cyborg2.com/players.htm

Når du så har øvet dig i et stykke tid giver du begynderne klaps og er
klar til at tage kampen op imod de mere øvede - det er lige vilkår !

Med venlig hilsen

[sIQ]S3N80R - http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-02 22:39

On Sat, 23 Nov 2002 22:08:00 +0100, S3N80R <s3n80r@hotmail.com> wrote:

>... resten kan du finde her: http://www.cyborg2.com/players.htm
>
>Når du så har øvet dig i et stykke tid giver du begynderne klaps og er
>klar til at tage kampen op imod de mere øvede - det er lige vilkår !

Nix, der er stadig snydere, og rigtig mange af slagsen. Det bliver
aldrig lige. Ikke i CS i hvert fald.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-11-02 23:23

> Hvor fedt er det at spille et spil på total ulige vilkår. Du kan hænge
> en glorie over dit fede hoved, men meget andet er der ikke ved det.

Så find dig et andet spil at spille online.
Et godt eksempel er RTCW *punkbuster* på safe-servers. Der har jeg endnu
ikke været udsat for cheat. CS er gennemsyret af det lort, og jeg fatter
ikke at folk gider spilde tid på at blive gode til det, når de alligevel
bliver nakket igen og igen på grund af cheat.

Mvh Thomas

Fra : Rasmus

Dato : 24-11-02 02:53

On Sat, 23 Nov 2002 23:23:25 +0100, "Thomas Hjort"

>Så find dig et andet spil at spille online.

Det har du ret i. Der er så meget snyd i CS, at hvis man spiller det,
kan man lige så godt spille med på de urene metoder, men vil man
spille fair kampe, så er RTCW et klart bedre bud.