Ødelagt cd drev og cd
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-02 14:15

Min ældste søn sidder og spiller diablo.
En kvart cd og drevets forplade kommer flyvende i gennem luften.

Begge dele er købt for ca. et halvt år siden, men hver sit sted.

Hvor kan jeg hennvende mig med et erstatningskrav?

Med venlig hilsen

Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-02 14:24

"Frank" <NO WAY - EAT MY SHORTS!> wrote in

> Hvor kan jeg hennvende mig med et erstatningskrav?

Snak med begge forhandlere.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 23-11-02 15:00

On 23/11/02 14:15, in article 3ddf7f4c$0$138$edfadb0f@dread13.news.tele.dk,
"Frank" <NO WAY - EAT MY SHORTS!> wrote:

> Begge dele er købt for ca. et halvt år siden, men hver sit sted.
>
> Hvor kan jeg hennvende mig med et erstatningskrav?

Der hvor du har købet drevet.

/kristian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-11-02 15:32

"Frank" <NO WAY - EAT MY SHORTS!> skrev:

>Min ældste søn sidder og spiller diablo.
>En kvart cd og drevets forplade kommer flyvende i gennem luften.

Det har før været debatteret i en meget lang tråd (her eller
dk.forbruger - husker det ikke). Der blev ikke opnået enighed om
hvor man kan placere skylden.

Problemet skyldes at drevet kører for hurtigt eller at cd'en er
for svag til de hurtige omdrejninger - vælg selv.

>Hvor kan jeg hennvende mig med et erstatningskrav?

Godt spørgsmål.

--
Bertel

Fra : Nette

Dato : 23-11-02 18:42

"Frank" wrote
> [...]
>
> Begge dele er købt for ca. et halvt år siden, men hver sit sted.
>
> Hvor kan jeg hennvende mig med et erstatningskrav?

Hej

Se her: http://www.dr.dk/reneord/

Jeg tror der kommer noget om dette emne netop på mandag. Det kan være de
siger noget der

Nette