Mafia - Strand pige
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 23-11-02 14:11

Jeg har lige fundet en fed ting i Mafia... (I Free Ride Extreme)
Hvis du kører ned til det sted hvor du får en mission der går ud på at køre
en lastbil hen til et sted, uden at den exploderer, går ned ad bakken og ned
på stranden, finder du en pige der står og soler sig, men desværre er der et
skilt med "CENCORED"... DAMN!

Nå, men hvis du så går op ad trapperne igen og op på grasset, prøver at gå
op ad skrøningerne til højre, og prøver at finde pigen, kan du da se hende
bagfra...
Men du kan ikke komme helt ned til hende... (jeg kunne i hvert fald ikke)
Prøv det!

Fra : Steffen

Dato : 23-11-02 14:28

Heller ikke her :P

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Svend Emil

Dato : 23-11-02 15:18

> Heller ikke her :P

Screenshots ???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 23-11-02 15:53

Ja, jeg fatter heller ikke hvordan man tager screenshots...!

Fra : Svend Emil

Dato : 23-11-02 17:07

> Ja, jeg fatter heller ikke hvordan man tager screenshots...!

Du trykker på din PrintScreen tast i spillet.
Enten gemmer spillet automatisk billedet i en mappe, eller også skal du gå
ind i dit billedbehandlingsprogram, og der sætte det ind.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 23-11-02 19:41

Prt Scr duer ikke, og jeg kan ikke finde en mappe med screenshots...

---

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 23-11-02 15:55

Hey, nu har jeg lige fundet ud af, at den strandpige er låst fast!!!

Jeg har prøvet at skyde låsen af, men det virker ikke...

(Prøv at kikke på hende i en sniper...)

Fra : danni plougmann

Dato : 23-11-02 16:13

kan man skyde hende

Fra : Kent

Dato : 24-11-02 11:16

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> kan man skyde hende

Her går I og snakker om at skyde stakkels uskyldige strandpiger, bare fordi
ikke kan få lov at rive trusserne af hende .

Tsk tsk......

Jeg har også tænkt på at købe Hitman 2, men lige nu får jeg meget tid
til at gå med at spille Battlefield 1942.

Vh
Kent

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-11-02 16:20

Gorm Sørensen skrev: (messageID: <news:3ddf9a46$1$71599
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>)

> Hey, nu har jeg lige fundet ud af, at den strandpige er låst fast!!!

Ja, hun er en del af en anden mission.

> Jeg har prøvet at skyde låsen af, men det virker ikke...

Du skal nok lige sendes ud på missionen før hun bliver interaktiv.

> (Prøv at kikke på hende i en sniper...)

Voyeur :)

--
Kasper Damkjær