java version
Fra : Sørensen

Dato : 22-11-02 22:34

Vil servlets udviklet via 1.4 virke på en servlet-engine baseret på en
lavere version (f.eks. 1.3.0). Grunden til jeg spørger er at jeg skal brug
SSL og JSSE er så vidt jeg kan se indbygget i 1.4.
Jeg regner med at det fungerer sådan, men ???

vh Sørensen.

Fra : Allan E

Dato : 24-11-02 13:48

"Sørensen" <dyt@post11.tele.dk> wrote in message
> Vil servlets udviklet via 1.4 virke på en servlet-engine baseret på en
> lavere version (f.eks. 1.3.0). Grunden til jeg spørger er at jeg skal brug
> SSL og JSSE er så vidt jeg kan se indbygget i 1.4.

Som udgangspnkt skal du ikke regne med det. Dog kan der være tilfælde, hvor
du udelukkende benytter dig af funktioner som er de samme i 1.3 og 1.4 ,
hvor du kan være heldig at få det til at fungere.

Men hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, så vil du benytte dig af
specielle funktioner som kun findes i 1.4, og så er du også nødt til at køre
programmet/servletten på den platform.

Du kan altså ikke bebytte dig af SSL og JSSE funktioner, hvis de ikke findes
på serveren, eller du selv sørger for at levere de nødvendige klasser.

Mvh Allan E