Flere telefonstik m. adsl
Fra : Preben Jepsen

Dato : 23-11-02 12:29

Hvordan får man alle telefonstik til at virke når man har adsl, skal man
virkelig give 1300,- til TDC, eller kan man gøre det selv?
Preben Jepsen
E-mail: roennevang@tdcadsl.dk

Fra : KsNa

Dato : 23-11-02 14:14

"Preben Jepsen" <roennevang@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan får man alle telefonstik til at virke når man har adsl, skal man
> virkelig give 1300,- til TDC, eller kan man gøre det selv?

ekstrabetalingen for at få en teknikker på besøg er da vist omkring 500,-

Kim

Fra : John

Dato : 23-11-02 17:58

Du skal have fundet ud af hvor "indgangs" instalolationen af diin
telefonforbindelse er - det nemmeste er at sætte skillefilteret op der, og
sløjfe videre rundt i huset.

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 24-11-02 15:06

Med forlængerledninger ikke. det har jeg da gjort !!!!!!
mv/ th.

Fra : John

Dato : 26-11-02 17:05

Ved ikke hvordan du har fobundet det...

Hovedlinjen ind i huset, skal i indgangen på skillefilteret. Telefonudgangen
af skillefilteret skal derefter sløjfes videre rundt, til den forbindese du
brød da du satte skillefilteret på. Idéen er at bryde netop i "krydsfeltet"
for huset - at separere telefonlinen til indgangen, og forbinde udgangen med
de andre ledninger der går rundt i huset.

Mvh
John