80'er sang
Fra : Mark Høserich

Dato : 23-11-02 13:27

Jeg mangler kunster og navn, på en sang jeg mener er fra 80'er, måske
tidligt fra 90'erne. Det er en mandlig sanger, som remser en masse navne op,
eks. hendrix

Fra : Jørgen Altmann

Dato : 23-11-02 13:46

On Sat, 23 Nov 2002 13:27:26 +0100, "Mark Høserich"
<mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg mangler kunster og navn, på en sang jeg mener er fra 80'er, måske
>tidligt fra 90'erne. Det er en mandlig sanger, som remser en masse navne op,
>eks. hendrix

Det her er godt nok første gang jeg har fortrudt at læse et indlæg.
Jeg kender sangen, jeg ved jeg har den, men jeg kan altså ikke
lige lytte 3-4000 timers musik igennem på en eftermiddag.
Så jeg håber der er en der kommer med svaret.

Hilsen Jørgen Altmann

Fra : Sunz

Dato : 23-11-02 13:56

"Jørgen Altmann" <altmann@strandgaard-lund.dk> wrote in message

> [...]
> Så jeg håber der er en der kommer med svaret.
>
> Hilsen Jørgen AltmannKu' det være "Bloodhound Gang - Fire water burn"??

-Snip-

But if I go to hell well then I hope I burn well
I'll spend my days with J.F.K., Marvin Gaye, Martha Raye, and Lawrence Welk
And Kurt Cobain, Kojak, Mark Twain and Jimi Hendrix's poltergeist
And Webster yeah Emmanuel Lewis 'cause he's the Anti-Christ

-Snip-

Mvh
Sunz

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 23-11-02 13:56

> [...]

>tidligt fra 90'erne. Det er en mandlig sanger, som remser en masse navne op,

Du tænker muligvis på Biily Joels "We Didn't Start The Fire" fra 1989?
Teksten til den indeholder dog ikke "Hendrix" ifølge
<http://www.teacheroz.com/fire.htm>.

-lkn

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 23-11-02 14:28

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg mangler kunster og navn, på en sang jeg mener er fra 80'er, måske
> tidligt fra 90'erne. Det er en mandlig sanger, som remser en masse navne
op,
> eks. hendrix

Det kunne måske være "It's the end of the world as we know it" med REM. Han
får i hvert fald tonset en masse navne ud i æteren på et tidspunkt. Men
Hendrix er vist ikke et af dem. Den er fra '87

Ellers er Bloodhound Gang som Sunz nævner et godt bud, selvom tidsrammen
ikke passer. Det var vist ca. 95(?)

Simon

Fra : Sunz

Dato : 23-11-02 17:00

Tjek lige dk.binaer!! Da har jeg laget den bid af nummeret hvor Jimmy Pop
fra Bloodhound Gang remser navnene op!!
Så kan Mark jo lige fortælle os om det er den sang han efterlyser...

Mvh
Sunz

Fra : John K

Dato : 23-11-02 17:11

"Simon Hiort-Lorenzen" <bulk@NOSPAMhilo.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers er Bloodhound Gang som Sunz nævner et godt bud, selvom tidsrammen
> ikke passer. Det var vist ca. 95(?)

"Fire, Water, Burn" er fra 1997.

Mvh

John K

Fra : Sunz

Dato : 23-11-02 17:14

Hmm, kan åbenbart ikke poste den i dk.binaer:

Outlook Express could not post your message. Subject 'Til Mark: 80'sang
(Den er fra 1997)', Account: 'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk',
Protocol: NNTP, Server Response: '441 435 Article exceeds local size limit',
Port: 119, Secure(SSL): No, Server Error: 441, Error Number: 0x800CCCA9

Nogen der kan hjælpe mig???

-Sunz

Fra : Troels

Dato : 23-11-02 17:20

> [...]
limit',
> Port: 119, Secure(SSL): No, Server Error: 441, Error Number: 0x800CCCA9

Det er vist noget med at du prøver at poste en for stor fil. Prøv at del den
op sådan:
Konti > Nyheder > Den server du bruger > egenskaber > advanceret > Opdel
meddelser der er større end ... (nu kan jeg ikke lige huske hvor stor der er
man kan poste hos TDC, men prøv at sæt den til en 100 stykker.

/Troels

Fra : Sunz

Dato : 24-11-02 14:25

Tak for hjælpen Troels. Så skulle lydklippet ligge i dk.binaer!!

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvordan man kan lægge det sådan at det
ligger under én tråd??

-Sunz

Fra : Troels

Dato : 24-11-02 14:57

"Sunz" <Sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen Troels. Så skulle lydklippet ligge i dk.binaer!!
>
> Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvordan man kan lægge det sådan at
det
> ligger under én tråd??

Så skal du først bare lave en post. VEnte til den dukker op, og så svarer på
den. Så skulle det gerne komme til at ligge derunder.

/Troels

Fra : lfcrules

Dato : 24-11-02 11:52

"<snip>

Det kunne måske være The Beloved - Hello, den er fra engang sidst i 80'erne,
og der bliver remset en del navne op.

MVH

Jacob