kommunikation imellem vb og vba problemer
Fra : Jacob Christensen

Dato : 23-11-02 11:08

hej NG

jeg sidder med et lille problem som vokser sig stort når det ikke vil virke

jeg har en VBA skabelon i word som er blevet relativ stor efterhånden og på
lang sigt skal den konverteres til VB, så derfor vil jeg lave de nye
funktioner i VB og kalde dem.

min problem er at jeg gerne vil fra VB kunne skrive til, i det her tilfælde
en combobox i VBA ??
(det er søgefunktionen til en kundedatabase jeg vil lave)

jeg har fundet en masse forklaringer på hvordan man arbejder med selve
dokumentet, men ikke hvordan man får fat i skabelonen ???

er der nogle der kan hjælpe eller kender et link ville det bare være
perfekt!

venlig hilsen

Jacob Christensen

Fra : Jacob Christensen

Dato : 27-11-02 07:35

det var ikkke meget respons på dette problem, jeg leger lidt med en ide om
en timer og en værdi i regi.....

eller har nogle andre en ide, for det nemmeste ville være direkte fra form
til form

giv mig nogle ideer

vh jacob igen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-02 07:52

Som svar på skriblerier forfattet af Jacob Christensen

> [...]
> ide om en timer og en værdi i regi.....
>
> eller har nogle andre en ide, for det nemmeste ville være direkte fra

Normalt når jeg laver sådanne tricks, så overfører jeg en reference (til
comboboxen) til mit modul/class
Works like a charm

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jacob Christensen

Dato : 29-11-02 15:00

fedt med lidt respons, det var savnet tak.

men.... men.... men

som du nok kan regne ud er jeg ikke på dit niveau, så en reference til et
kode eksempel eller en beskrivelse ville være meget rart....... for jeg aner
ikke hvor jeg skal starte

vh jacob