Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dias til digitale billeder sådan for 40 kr
Fra : complex@pc.dk

Dato : 23-11-02 08:07

Samlet pris 40 kr

Denne løsning er næsten for nem:

Diaprojektor og digitalkamera

Vis billedet på et stykke godt, supergodt pap (schoelhammar
fås i tegnebutikker) i det dunkelt lokale
Fotografer det billed der kommer

Det bliver pænt, rigtigt pænt

Samlet pris ca 40 kr excl kamera og projektor

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-11-02 08:40

On Sat, 23 Nov 2002 08:07:23 +0100, complex@pc.dk wrote:

> [...]
>Fotografer det billed der kommer
>
>Det bliver pænt, rigtigt pænt
>
>Samlet pris ca 40 kr excl kamera og projektor

Jeg var ikke helt tilfreds med mit resultat:
hvor stort billede, hvad med placering af camera,
skal pappet være mat hvidt ???
mvh Ebbe

Fra : complex@pc.dk

Dato : 23-11-02 09:57

Ja mat hvidt schoelhammer, det er meget vigtigt med et godt stykke pap
og naturligvis en god projektor/camera f.eks 4mpix

jeg bruger schoelhammar A2

så tæt på den optiske akse som muligt er bedst

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-11-02 11:47

On Sat, 23 Nov 2002 09:57:15 +0100, complex@pc.dk wrote:

> [...]
>og naturligvis en god projektor/camera f.eks 4mpix
>
>jeg bruger schoelhammar A2
>
>så tæt på den optiske akse som muligt er bedst

Tak for svar, det vil jeg så forsøge at få fat på,
havde problemer med det her i Aalborg
mvh Ebbe