Nogen der kan sige noget om - Sony-Ericsso~
Fra : J@n

Dato : 22-11-02 22:43

Hej bag skærmene.
Jeg påtænker at udskifte min mobil og har egentlig fået et godt øje til
Sony-Ericsson T600 (mest pga. størrelsen), men vil lige høre om der evt. her
i gruppen er nogen som har stiftet bekendtskab med den og hvad de i givet
fald kan berette!!

Mvh Jan

Fra : Nicky Precht

Dato : 23-11-02 01:02

> [...]
> i gruppen er nogen som har stiftet bekendtskab med den og hvad de i givet

Det er en ganske glimrende telefon, der varmt kan anbefales, men der er det typiske problem ved smalle telefoner:
Store fingre passer altså ikke til de små taster...

/Nicky

Fra : Futte

Dato : 23-11-02 06:36

"J@n" <viben_01@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
her
> i gruppen er nogen som har stiftet bekendtskab med den og hvad de i givet

Jeg syndes at der er dårlige taster

futte

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 24-11-02 14:16

"J@n" <viben_01@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
her
> i gruppen er nogen som har stiftet bekendtskab med den og hvad de i givet

Har kun lest om den, men det ser ut til å være en OK telefon.

Likevel er det en del som jeg synes trekker ned: Den er meget liten, kanskje
for liten. Spesielt merkes dette på tastaturet. Den mangler GPRS. Den har
ikke IR. Man kan ikke endre tegnstørrelsen i displayet, som på de fleste
andre ericssonmodeller (unntatt T600, T200 og T100). I dekselet er det laget
plass til et større display enn det telefonen har. Det vil si at over
displayet er det et grått felt. Hadde displayet vært ca 25% høyere, hadde
man fått mer plass, samt at det hele hadde sett penere ut. Dette trekker ned
noe av det stilige utseendet. Telefonen er litt dyr i forhold til hva man
får for pengene. Målgruppen er nok folk som vil ha en designmodell, og der
design og liten størrelse teller mye mer enn telefonens funksjoner.

Her er noen tester:
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-t600-en.shtml
http://www.mobil.se/tester/visa.asp?sid=2&id=437&cat=2
http://www.itavisen.no/art/1299556.html

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : John Doe

Dato : 26-11-02 22:11

Fed telefon hvis du skal bruge den til alt andet end SMS. Sms delen er
ikke go' men alle de andre fordele med GPRS og 3 farvet baggrundslys
opvejer til fulde denne fejl.

/ Johnny