hjælp apple audio player
Fra : Birte Tromborg

Dato : 22-11-02 19:45

Jeg har netop nyinstalleret system 9 på min mac 6400, og alt har virket
perfekt.
Et eller andet er sket, for nu kan jeg ikke få lyd på mine CD'ere i
apple audio player. Jeg
kan se at der i emner i kontrollinien kun er en blank side der hvor der
står "lydkilde" og jeg
kan ikke få forskellige muligheder frem når jeg klikker i symbolet i kontrollinien.
Kender nogen løsningen på dette problem?
Kan det evt. lade sig gøre at genistallere system 9 uden at formattere
hele harddisken?
Mvh
Birte

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-11-02 22:31

Birte Tromborg <birte@tromborg.dk> wrote:

> [...]
> løsningen på dette problem? Kan det evt. lade sig gøre at genistallere
> system 9 uden at formattere hele harddisken?

Har du installeret Mac 9 eller 9.04 eller 9.1 ? Er det en dansk eller
engelsk version ?

Prøv at gå i dine kontrolpaneler og find software update funktionen -
kræver at du er på nettet, mens du gør det.

-- Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/ ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am -
0.30 am CET