Skærme
Fijala 3554
rengøring af trinitron skærm
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-02 19:39

jeg har en IBM 21" P275 skærm med trinitron. Hvilken metode til at fjerne
fedt fingre på skærmen er bedst for skærmen?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Jensen - Landmåler

Dato : 27-11-02 10:03

"peet_dk" <nope> wrote in message news:<3dde79ca$0$164$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> jeg har en IBM 21" P275 skærm med trinitron. Hvilken metode til at fjerne
> fedt fingre på skærmen er bedst for skærmen?

Jeg bruger et produkt der hedder "Anti-glare Screen Cleaner" som er i
en lille flaske med 118 ml.
Produktet er fint. Fulgte med skærmen da jeg købte den.

På flasken er der en label med dansk forhandler navn og adresse;
PRINTEX DANMARK
Vesterbrogade 63
1620 København V.
Tlf. 33 25 80 30

.....men før jeg fik dette produkt, vel og mærket gratis....brugte jeg
alm. brillerens på spray flaske.

Egentlig kan du vel bruge alt til vinduer/glas, eller tager jeg mon
fejl.

Mvh.
Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-02 18:26

okay, jeg har bare hørt der skulle være en special "film" på skærmen. Som
blev nødlagt af de der brilleglas spray flasker"