Hjælp!!! Yamaha TDR 125 - "Håndbeskyttere"
Fra : ML

Dato : 22-11-02 18:24

Jeg er vinterkører og fryser på fingrene. Har besluttet at jeg vil have
monteret et par håndbeskyttere/vindbeskyttere, ligesom på "rigtige"
cross-cykler.

Men ingen kan skaffe originale eller bare nogen der passer. Hos crossexpert
kunne jeg købe i gule/blå/grøn, men jeg vil have dem i sort (helst).

Hjælp mig dog.......

Evt. et link.

På forhånd tak

Lars.

Fra : Jan Meyer

Dato : 22-11-02 18:41

Køb nogle originale til en XT350 , de fåes i sort og er ikke så dyre , de
kan sikkert passes til.

Mvh Jan

Fra : ML

Dato : 22-11-02 18:50

Hej Jan.

Skulle du evt. kende et sted på nettet hvor de kan ses/købes.

Lars.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-11-02 18:38

Hvad med http://www.dinmc.dk/ ?

Men jeg har selv kørt vinter og jeg tror ikke de hjælper meget på varmen.
Der skal gode handsker til. Gerne luffer eller 2-finger-handsker

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Lasse Madsen

Dato : 22-11-02 22:58

> kunne jeg købe i gule/blå/grøn, men jeg vil have dem i sort (helst).

De kunne jo evt. males med noget spray ...

> Hjælp mig dog.......

Jem & Fix har det du søger ...

Fra : ML

Dato : 23-11-02 11:47

Maling???

Lars.

Fra : Lasse Madsen

Dato : 23-11-02 17:46

> Maling???

Ja hvad er der galt med det ?

M.v.h.
L. Madsen

Fra : allan

Dato : 23-11-02 19:33

"ML" <lars.fredenslund@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
crossexpert
> kunne jeg købe i gule/blå/grøn, men jeg vil have dem i sort (helst).

prøv en anden crossforhandler, og hvis de også siger at de kun har dem til
yamaha/suzuki/kawa så prøv ordet skaffvare. acerbic har flere modelleri i
sort. polisport (kan købes i tyskland) mener jeg også du kan få i sort.one /
ufo osv laver dem næsten med garanti også men forhør dig ved en forhandler
..

en anden muglighed er at undersøge om der er en offroad klub i nærheden af
dig, der er formegentlig en eller anden der har nogle til at ligge som han
ikke bruger.

virker de mod kulden? tjae jeg synes de gør

allan
aomck

Fra : ML

Dato : 24-11-02 12:42