Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige digicams
Fra : David Johnsen

Dato : 22-11-02 17:48

Er der nogen der kender nogle web-butikker, hvor man kan købe billige
digicams??

Hvis man f.eks. sammenligner danske priser med amerikanske, kan der nemt
være et par tusind til forskel. Problemet er bare, at de web-butikker jeg
har kunnet finde, ikke sender til Europa. Derfor tænkte jeg, at der måske
var nogle europæiske web-butikker, der var billige. Jeg ved fra andre
varegrupper, at det f.eks. kan være billigt at købe fra spanske
web-butikker.

På forhånd tak

David Johnsen

Fra : Jan Madsen

Dato : 22-11-02 19:34

David Johnsen wrote:
> Er der nogen der kender nogle web-butikker, hvor man kan købe billige
> digicams??

Prøv de her. Jeg har gode erfaringer med begge...

http://www.technikdirekt.de

http://www.ny-camera.de

--
/ Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-11-02 19:41

David Johnsen wrote:
> Hvis man f.eks. sammenligner danske priser med amerikanske,
> kan der nemt være et par tusind til forskel.

Du skal så være opmærksom på, at ved forsendelse fra USA vil der
blive lagt 25% moms på prisen ved ankomsten til Danmark.

Det gør der IKKE ved køb fra et EU land - så kig hellere efter
f.x. tyske butikker !

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 23-11-02 10:37

Må jeg anbefale http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?smspop=1

Her foretages en prissammenligning mellem butikker i tyskland, og den
billigste vises.
Der er som regel ingen problemer med at bestille og få sendt til DK.
Og som en anden poster siger, så skal du ikke betale told, moms etc.

venlig hilsne
Michael Christoffersen