Hej, lige et par ??
Fra : mjp

Dato : 22-11-02 17:28

Hej folkens
Ville lige høre om der findes en decideret unlockside hvor man kan lære mere
om unlock af mobiler (en slags step by step) i alle mærker??

Samt sider hvor man kan købe alle tilhørende kabler og downloade/købe
unlockprogrammer??

Og så lige et par stykker mere
Kan man bruge en bærbar til formålet??
Hvis ja, hvor "stor" skal den så være (harddisk str?? Mhz?? osv..)

På forhånd tak!

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!!

Fra : Morten Juel

Dato : 23-11-02 01:02

> [...]
> om unlock af mobiler (en slags step by step) i alle mærker??
> Samt sider hvor man kan købe alle tilhørende kabler og downloade/købe
http://www.nkmobile.co.uk/
men det er kun for Nokia )

> Og så lige et par stykker mere
> Kan man bruge en bærbar til formålet??
> Hvis ja, hvor "stor" skal den så være (harddisk str?? Mhz?? osv..)
jeg har prøvet med min, men den vil ikke flashe, det har noget med Volt på
parallel porten at gøre, men nogle bærbare kan vist !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : -mjp-

Dato : 24-11-02 04:24

(snip)
> http://www.nkmobile.co.uk/
> men det er kun for Nokia )

Ok, andre der kender nogen sider til andre mærker??

> jeg har prøvet med min, men den vil ikke flashe, det har noget med Volt på
> parallel porten at gøre, men nogle bærbare kan vist !

Nogen der kan svare på dette??

Forresten tak for linket morten
Det er en god side du har fundet der!

------
Mvh
-mjp- Odense..
------
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...