Chris Cornell / RATM
Fra : Michael Petersen

Dato : 22-11-02 14:24

Hejsa

Jeg sad og så lidt MTV her den anden dag og kom ind midt i et fedt
rocknummer. Umiddelbart lød det som Chris Cornell (fra soundgarden) der sang
men jeg vil næsten vædde en testikel på at bandet var Rage against the
machine. Der kom desværre ikke nogen popup til sidste med bandnavn/titel så
jeg er lidt lost.

Hvis nogen har set den er musikvideon en stor udendørs scene med en masse
fyrværkeri og det slutte med et stort gruppekram (no shit)

Er der nogen der ved hvilken sang det er og evt hvilket band det er!

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 22-11-02 14:34

Det er sgu godt hørt, fordi det er Cornell som spiller sammen med musikerne
fra RATM! Bandet hedder Audioslave og har lige udgivet en brandny CD, som er
self-titled. Tjek www.audioslave.com - de har potentiale til at blive store.

Hilsen
Kian Mejdal

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-11-02 16:33

"Kian Mejdal Pedersen" <kian_mejdal@yahoo.com> wrote in

> Det er sgu godt hørt, fordi det er Cornell som spiller sammen med
> musikerne fra RATM! Bandet hedder Audioslave og har lige udgivet en
> [...]

Phew så er mine testikler i sikkerhed !!
Det lød meget godt. Ikke så vredt som RATM har været men heller ikke så
klagende som Soundgarden (IMO) ofte var.

Bare den lille bid man hører når man logger på hjemmeside er da god
Det var faktisk "cochise" jeg hørte på MTV. Det er da for fedt et nummer. Man
kan tydeligt høre groovet er typisk RATM. Og Cornells vokal er 100 gange
federe en Zacks.
skal helt sikker på juleønskelisten

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-11-02 18:37

On Fri, 22 Nov 2002 15:33:15 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

> [...]
>kan tydeligt høre groovet er typisk RATM. Og Cornells vokal er 100 gange

Du kan da ikke mene du vil vente SÅ længe!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Christoffer A. W.

Dato : 22-11-02 14:39

Har fået gode anmeldelser i Politiken idag!

Christoffer.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-11-02 15:31

On Fri, 22 Nov 2002 14:39:16 +0100, "Christoffer A. W."
<caw@dat.dtu.dk> wrote:

>Har fået gode anmeldelser i Politiken idag!

Den er fremragende og de skulle vist være interesseret i at lve flere
skiver

Morten
morten@bowman.dk

Fra : WiZ

Dato : 25-11-02 14:46

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Den er fremragende og de skulle vist være interesseret i at lve flere
> skiver
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Ja - det håber jeg! For for det første er den en skidego' plade og for det
andet har Chris været ude af bandet på et tidspunkt, men nu er han inde igen
og lur mig, om det ikke bli'r til en plade mere på et tidspunkt...

AudioSlave på A-rotation!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-11-02 22:12

On Mon, 25 Nov 2002 14:46:00 +0100, "WiZ" <raz@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>andet har Chris været ude af bandet på et tidspunkt, men nu er han inde igen
>og lur mig, om det ikke bli'r til en plade mere på et tidspunkt...

Der er mange hamrende fede numre på den skive!! Især den sidste
halvdel. F.eks. I am the highway og Getaway car!!

Morten
morten@bowman.dk