Single fra Julie
Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-11-02 12:19

Wheeeeeeeeeeeeeee........ Nu får vi sq noget fra Julie (fra Popstars)! Den
2. december udkommer hun med singlen "Every little part of me" (den hun sang
til allersidst).

I følge den her artikel fra BT
http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=119551&fid=100074700 - udkommer der et helt
album til februar.

Jeg ved ikke med jer, men jeg glæder mig.

Mvh
Karina

Fra : Troels

Dato : 22-11-02 12:35

> [...]
> 2. december udkommer hun med singlen "Every little part of me" (den hun

....og jeg gi'r så meget for TV2 og deres "....men til sidst er der kun en
tilbage der bliver Danmarks nye popstars"

/Troels

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-11-02 12:52

> ...og jeg gi'r så meget for TV2 og deres "....men til sidst er der kun en
> tilbage der bliver Danmarks nye popstars"

Ha! Ja, den holder ikke helt... det kan godt være, Jon er den officielle
"popstar", men der skal nok være flere af de andre, der også slår igennem.

Fra : Brian M-I

Dato : 22-11-02 13:51

Jeg synes det er fair nok Julie udgiver noget....men i popstars hørte hun
slet ikke hjemme. Jeg er ikke særlig vild med konceptet, men synes aligevel
det havde været helt ved siden af hvis hun havde vundet....og også at hun
overhovedet kom så langt!!
Men godt nok hun udgiver noget.....der er sikkert mange der gerne vil høre
noget fra hende....f.eks. mine forældre og dem på den alder...hehe

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-11-02 14:16

On Fri, 22 Nov 2002 13:51:05 +0100, "Brian M-I" <bmi@NOSPAMtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Men godt nok hun udgiver noget.....der er sikkert mange der gerne vil høre
>noget fra hende....f.eks. mine forældre og dem på den alder...hehe

Jeg har sq svært ved at se hvorfor hun hører mindre hjemme end Jon!?
Pop er pop imø. Og den ene er lige så dårlig som den anden. Men at
tøser så i langt højere grad går i koma over diverse lækre popfyre er
noget andet. Men det har ikke noget pop som musikgenre at gøre.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian M-I

Dato : 22-11-02 14:59

nej det har ikke noget med popgenren at gøre...men synes det har lidt med
den her koncept ting at gøre.....i hvert fald det jeg forventer at der
kommer ud af det

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-11-02 12:19

> Men godt nok hun udgiver noget.....der er sikkert mange der gerne vil høre
> noget fra hende....f.eks. mine forældre og dem på den alder...hehe

Nåeh ja, ... Klaaart... Underligt så dog at de fleste af dem jeg kender
hellere havde set hende vinde, men okay, vi er jo også alle mellem 20 og 35
og bør snart skifte børsten ud med en pincet i lidt shine til den skaldede
plet i nakken... Nu jeg tænker over det, så de små jeg kender... 14-19 år...
De ER faktsik vildest med Jon...! Sjovt... Der kan man bare se...!

Personligt synes jeg Jon er meget overfladig hvorimod Julie lagde så enormt
meget følelse i hvad hun sang... Men okay, de skal jo også nå målgruppen med
den de vælger...

--
R. Ilsøe

Balto, Flatcoated Retriever (½ år)