JTable data
Fra : Martin Tarp

Dato : 22-11-02 11:25

Hej

Hvordan kan jeg nemt fjerne og ligge nogle nye data ind i den JTable.?

Jeg har lagt dataene ind i vectorer...

På forhånd tak

Martin Tarp

Fra : M_abs

Dato : 22-11-02 20:02

For at sætte ind kalder du setValueAt(object, int, int). hvis der ikke skal
være noget i cellen skal du bare sætte null ind som object. Være dog
opmærksom på at dette godt kan give fejl hvis din table bruger en speciel
CellRenderer for en kolonne.
Hvor mere gå ind på http;//java.sun.com under tutorial og søger efter "how
to use a table"

Fra : Martin Tarp

Dato : 25-11-02 08:40

Hej igen

Det med setValueAt virker bare lidt besværligt hvis jeg skal have helt nye
data ind i tabellen, er der en måde at gøre det på nemt?

Martin Tarp

Fra : Filip Larsen

Dato : 26-11-02 19:32

Martin Tarp skrev

> Det med setValueAt virker bare lidt besværligt hvis jeg skal have helt nye
> data ind i tabellen, er der en måde at gøre det på nemt?

Du kan lave en ny TableModel (fx. DefaultTableModel) og give den til
tabellen (JTable.setModel()).

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>