Gavetid
Fra : Armand

Dato : 22-11-02 10:59

Nu nærmer sig atter den søde juletid.
For de der ikke har større fantasi til at fremkomme med gaveønsker
overfor familien, vil jeg lige pointere at det er nu at man skal
erhverve sig det kvalitetsværktøj, som man stedse står og mangler.
Værktøj er dyre sager, og hvis familiens gavebudget ikke rækker til 500
kr's topnøglesæt er et ordentligt skruetrækkersæt indenfor økonomisk
rækkevidde.
Derudover er det bare om at lægge hovedet i blød og komme på allle de
enkeltværktøjer som man igenem sæson'en har stået og manglet.

Derudover vil den rygbeskytter, som man var for nærig til at købe selv,
sikkert være et ideelt ønske for den nærmeste famile, der jo ønsker én
alt godt!!

Grubl videre og fyld selv på: _____________________________________

/
Armand.
(hvis frue sidste år lagde et topnøglesæt (til erstatning for det
efterhånden noget hullede sæt der stammede fra "de glade benelli-dage"
(= 20 år gammelt) under træet, og allerede har bekendtgjort at dette års
gave ér købt (= MÅ være noget ganske andet end et par sokker :-/ ) ! )

Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-11-02 11:09

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<arkv4j$m4r$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Derudover vil den rygbeskytter, som man var for nærig til at købe selv,
> sikkert være et ideelt ønske for den nærmeste famile, der jo ønsker én

Yeah, alletiders ide til tråd

Jeg kan anbefale ønske sig/give skruetrækkersættet fra Harald Nyborg, Wera,
nr 3720 til 169 kroner. Det er en meget fin pris ift. kvaliteten, og de
koster betydeligt mere i Silvan mfl.

Og så har jeg stadig et par rygbeskyttere fra sidste betilling tilbage,
insize, model 1.75 m og op, 380,- + porto.
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-11-02 11:22

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> writes:

> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article

> Jeg kan anbefale ønske sig/give skruetrækkersættet fra Harald Nyborg,
> Wera, nr 3720 til 169 kroner.

Det kunne du da lige ha' nævnt i går - jeg var jo sendt i byen med
penge

Jeg ønsker mig en lille lyddæmper i julegave - til motorcyklen altså...

--
Mikkel
motortosse.dk - The revolution will not be televised.

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-11-02 16:41

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ønsker mig en lille lyddæmper i julegave - til motorcyklen altså...

Jeg ønsker mig en STOR! Lyddæmper, altså.
Jeg vil så gerne have en original KTM Six-Days Enduro lyddæmper til min KTM
SX250. Jeg vil så gerne demonstrere for alle racerhjernerne at man kan køre
stærkt uden at larme.

Rittig

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-11-02 21:15

On 22 Nov 2002 11:22:01 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrxnord.dk>
wrote:

Hej Mikkel.

>Jeg ønsker mig en lille lyddæmper i julegave - til motorcyklen altså...

Jeg har sat en fin Yasumura dæmper på min 1 cyl. Honda motor på
fejemaskinen - Fed lyd
Nu mangler den blot en tur i et rullefelt for at se hvor meget det har
givet )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-11-02 08:45

Steen Gruby <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> writes:

> Jeg har sat en fin Yasumura dæmper på min 1 cyl. Honda motor på
> fejemaskinen - Fed lyd

*LOL*
Det er altså spild af gode potter
Lissom den meget fine potte der er sat på Mads' GS500

> Nu mangler den blot en tur i et rullefelt for at se hvor meget det har
> givet )

2 bhp?

Fra : "H;P

Dato : 22-11-02 12:05

Hejsa´

"Søren Lindholt" skrev i en meddelelse
> Og så har jeg stadig et par rygbeskyttere fra sidste betilling tilbage,
> insize, model 1.75 m og op, 380,- + porto.

Ja Tak . Når fam. nu er håbløse til det med gaver, så kan man jo osse
bare selv sørger for at det er det rigtige man får fra starten .
Ellers ligger et års forbrug af "Gør det selv" vasken ( ca 450.- ) lige
varmt i svinget .

H;P HerFra
--
http://www.Falken.farmands.Dk
ICQ # 28655310

Fra : Cellu

Dato : 23-11-02 08:50

> Og så har jeg stadig et par rygbeskyttere fra sidste betilling tilbage,
> insize, model 1.75 m og op, 380,- + porto.

Har du et billede / link, for jeg er interesseret.

Tony

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-11-02 11:51

> [...]
>
> Derudover vil den rygbeskytter, som man var for nærig til at købe selv,
> sikkert være et ideelt ønske for den nærmeste famile, der jo ønsker én

WD-40 og kædefedt og måske et par sommerhandsker hvis det bliver helt vildt
:)

Mvh Thomas

Fra : SLP/JM

Dato : 22-11-02 14:59

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev >
> Grubl videre og fyld selv på: _____________________________________

Jeg ønsker mig både et gult og et mørkt visir til min hjelm.

Sidste år fik jeg et par Sidi Vertebra-støvler, der har gjort deres pligt
mere end en gang i det forgangne år.

--
Susanne
www.sitecenter.dk/madcat

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-11-02 16:11

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> skrev i en meddelelse news:arld7h$3ss$1@sunsite.dk...

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev >
> >

> Jeg ønsker mig både et gult og et mørkt visir til min hjelm.
>
> Sidste år fik jeg et par Sidi Vertebra-støvler, der har gjort deres pligt
> mere end en gang i det forgangne år.

Er det egentligt Armand der står for at købe og sende alle disse julegaver
:)

Mvh Thomas

Fra : Squish

Dato : 22-11-02 19:55

Thomas Hjort wrote:

> Er det egentligt Armand der står for at købe og sende alle disse julegaver
> :)
>
> Mvh Thomas

Hehe.. Vores egen Jule(Ar)mand!

Fra : Armand

Dato : 23-11-02 11:42

Squish <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en

> Hehe.. Vores egen Jule(Ar)mand!

HO HO HO!

- -
Armand.

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 01-12-02 00:06

Squish wrote:

> Hehe.. Vores egen Jule(Ar)mand!

Nope.

Julemanden har sækken på ryggen.

Fra : m.grewy

Dato : 01-12-02 00:30

"Jesper Hvalsøe" <zopial@c.dk> wrote in message

> Nope.
>
> Julemanden har sækken på ryggen.

Så sandt som det er sagt :)

Michael

Fra : armand

Dato : 04-12-02 18:51

Jesper Hvalsøe <zopial@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3DE94449.2090706@c.dk...

> Nope.
>
> Julemanden har sækken på ryggen.

HRMMMMMF :-|

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-12-02 21:09

armand wrote:

> HRMMMMMF :-|

Og må arbejde juleaften, og havner måske i kanen med en klam sæk.

Ib Jakobsen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-11-02 16:37

> [...]
> (= 20 år gammelt) under træet, og allerede har bekendtgjort at dette års
> gave ér købt (= MÅ være noget ganske andet end et par sokker :-/ ) ! )

Det må være et stort juletræ I har. Jeg mener ... hvis der skal være plads
til en Fazer )

Hilsner,

Tony
Divvy 01 i vinterhi

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-11-02 18:41

Hvis din "frue" giver så store gaver, må jeg så ikke låne hende juleaften

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-11-02 20:30

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote:

> Hvis din "frue" giver så store gaver, må jeg så ikke låne
> hende juleaften

Hehe... det var nu mere Armands jeg hentydede til. Han går vist
med Fazer drømme

--
Tony
(der også går med Fazer drømme)

Fra : Armand

Dato : 23-11-02 11:41

Tony Lorentzen <tony@NOSPAMlorentzen.com> skrev i en
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

! )

> Det må være et stort juletræ I har. Jeg mener ... hvis der skal være
plads
> til en Fazer )

Hæ!

Du siger forresten noget - Måske skal jeg flytte gavejagten (hun har
gemt det godt, det skidt) fra huset og ud i garagen :-/

- -
Armand.