Mulig løsning på store grafik problemer...~
Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 22-11-02 10:25

Jeg har haft nogle problemer bl. a. med spil som Midtown Madness 2, Colin
Mcrae 2, og Aliens Vs. Predator 2, problemet var at når man startede et nyt
spil op, så var skærmen fyldt med store blinkende trekanter, jeg fandt så ud
af i går aftes at det ordner sig efter installation af SP3, syntes bare lige
at jeg ville dele dette, hvis der nu var nogen der sad derude med det samme
problem, og ikke lige tænkte over at installere SP3 (her snakker jeg
selvfølgelig Windows 2000)

Fra : Øistein Wind

Dato : 22-11-02 10:41

Hej

"-=PEDERSEN=-" <alrighty@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nu var nogen der sad derude med det samme problem, og
> ikke lige tænkte over at installere SP3 (her snakker jeg

Jeg har samme problem, men kun i NHL 2002... har du prøvet det?
Jeg har installeret SP3 til win2k, men det så ikke ud til at hjælpe. Stadig
underligt at et kun foregår i nhl....

Øistein

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 22-11-02 11:29

Nej jeg har godt nok ikke prøvet med NHL 2002, men jeg vil da lige prøve at
lånem ig frem til et, for det er ikke noget jeg normalt spiller. kører du
også med VIA 4i1 V. 4.43 og nyeste DirectX 8.1b, jeg kører så også med
detonator 40.72, men jeg vil lige prøve NHL, men det bliver ikke før mandag
at jeg kan give dig svar på om det kører hos mig.

Fra : eli

Dato : 22-11-02 20:18

Det kan ligeså vel være et OC problem. Hvis man altså gør sig i sådanne
ting..

--
M.v.h
Dan

Fra : Øistein Wind

Dato : 22-11-02 23:27

Der er intet herhjemme der OC'et. Så det er nu ikke der problemet er. I
starten troede jeg det var min direct3d, og derfor min directx den var gal
med, men da jeg fandt ud af at world cup 2002 og Hitman 2 virkede, indså jeg
at det ikke kunne være det.
Lige nu har jeg kun problemer i NHL 2002(skulle jeg mene. Der var også noget
Fifa 2002, men det er lang tid siden jeg sidst har prøvet det herhjemme).
Jeg har 40.72 drivere fra nvidia og Dx 8.1 installeret.

Hilsen Øistein