danske netbank lukket - hvorfor ?
Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-11-02 08:03

Jeg forsøgte at logge på Danske Banks netbank.
www.danskebank.dk ->logon ->danske netbank

Men får meddelelsen
"Der er i øjeblikket ikke adgang til Danske Netbank og
Investerings-butikken.
Vi bringer ny status fredag kl. 14.
Vi beklager de gener, problemet påfører vores kunder."

Er der noget galt hos Danske Bank ??

Fra : Kasper Dupont

Dato : 22-11-02 10:48

Poul Nielsen wrote:

> [...]
> Investerings-butikken.
> Vi bringer ny status fredag kl. 14.
> Vi beklager de gener, problemet påfører vores kunder."

Gør du det? Jeg får blot "connection refused".

char *mybuf[1==1]; (2==3)[mybuf]="Hello World!";

Fra : Thore

Dato : 22-11-02 11:21

On Fri, 22 Nov 2002 08:03:08 +0100, "Poul Nielsen"
<PoulNielsen@image.dk> wrote:

> [...]
>Investerings-butikken.
>Vi bringer ny status fredag kl. 14.
>Vi beklager de gener, problemet påfører vores kunder."

Ja, der er nok nogle driftsforsyrrelser...jeg kan i hvertfald ikke logge
www.netbank.bgbank.dk

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Thore

Dato : 23-11-02 10:30

On Fri, 22 Nov 2002 11:20:30 +0100, Thore <Zdinotec@pc.dk> wrote:

>Ja, der er nok nogle driftsforsyrrelser...jeg kan i hvertfald ikke logge
>på www.netbank.bgbank.dk

Den kører igen her til formiddag...har lige prøvet...saldi er de samme
som i torsdags.. ( :( )

Fra : Martin Østerberg

Dato : 23-11-02 23:31

On Sat, 23 Nov 2002 10:30:24 +0100 skrev Thore <Zdinotec@pc.dk> .

>Den kører igen her til formiddag...har lige prøvet...saldi er de samme
>som i torsdags.. ( :( )

I morgen er de sikker uhyggeligt aktuelle...

Martin

Fra : M.N.

Dato : 22-11-02 12:22

"Poul Nielsen" <PoulNielsen@image.dk> wrote in message
> [...]
> Investerings-butikken.
> Vi bringer ny status fredag kl. 14.
> Vi beklager de gener, problemet påfører vores kunder."

De er nok gået konkurs

Mogens

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 22-11-02 12:36

M.N. wrote:

<snip>

> De er nok gået konkurs
<snip>

Nej-nej da, det er et servicetiltag ligesom deres nye gebyrer for
små virksomheder: Danske Bank spareservice!

Med Danske Banks nye spareservice(tm) behøver du slet ikke
bekymre dig om at miste dine surt tjente penge, Danske Bank
sørger ganske enkelt med denne nye service for at du ikke /kan/
bruge dine penge.[1]

[1] Tjenesten er obligatorisk for alle kunder, koster 10 kr i
kvartalet og 0,25 kr per besøg på netbanksiden
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 22-11-02 21:12

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3dde1689$0$82084$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Med Danske Banks nye spareservice(tm) behøver du slet ikke
> bekymre dig om at miste dine surt tjente penge, Danske Bank
> sørger ganske enkelt med denne nye service for at du ikke /kan/
> bruge dine penge.[1]

Ska' vi mindes Bertolt Brecht der sagde:
Hvad er et bankrøveri - sammenlignet med det at oprette at bank!

PEJ
--
Remove MAIL. from my email-address when replying.
Enlevez MAIL. de mon adresse email pour me contacter.

Fra : Lars

Dato : 22-11-02 12:40

> [...]

> Investerings-butikken.
> Vi bringer ny status fredag kl. 14.
> Vi beklager de gener, problemet påfører vores kunder."

Hej Poul

Det kan ikke udelukkes. Jeg ved, at de har haft problemer
med deres handelssystem til Københavns Fondsbørs. Måske
de har haft generelle netværksproblemer ?

mvh Lars

Fra : Karin Hansen

Dato : 22-11-02 13:27

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> Investerings-butikken.
> Vi bringer ny status fredag kl. 14.
> Vi beklager de gener, problemet påfører vores kunder."

Jeg har hørt at en server er gået ned. Der er ingen forlydender om hvornår
det er i orden igen.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-11-02 14:41

Karin Hansen wrote:

> Jeg har hørt at en server er gået ned. Der er ingen forlydender om hvornår
> det er i orden igen.

Please, lad dem have glemt min saldo!! Det kunne være stort at
modtage "Grundet knas med edb'en er det ikke længere muligt at se
hvad din saldo var hos os, vær derfor venlig at ringe til din
lokale filial og fortæl ca. hvad kontoen lød på.."

Nogen der kan huske om der er 8 eller 10 nuller i en milliard??

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : HSC

Dato : 22-11-02 14:49

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17077

Fra : Allan Olesen

Dato : 22-11-02 17:38

"HSC" <HschytteREMOVE@mail.dk> wrote:

>http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17077

Hvad daelen. Er TDC's gamle newsserver blevet solgt til Danske
Bank?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : F.Larsen

Dato : 22-11-02 22:51

Skulle være nogen Haddisk problemer (:=?) :

Nyt nedbrud hos Danske Bank og BG Bank
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=17077

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Rhodos/

Fra : Allan Olesen

Dato : 22-11-02 23:59

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> wrote:

>Skulle være nogen Haddisk problemer (:=?) :

Oeh, ja? Det var jo ligesom min pointe.

>Nyt nedbrud hos Danske Bank og BG Bank
>http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=17077

Jamen det var da for daelen det link, der fik mig til at skrive,
hvad jeg skrev. Linket stod jo i det indlaeg, jeg svarede paa.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 23-11-02 15:45

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> wrote:

> Nyt nedbrud hos Danske Bank og BG Bank
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=17077

Vi har set dit link, og IBM's reklame for e-business kom frem begge gange
jeg besøgte det....

http://www.lunddahl.dk/funstuff/

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Morten Isaksen

Dato : 24-11-02 11:23

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message

> Vi har set dit link, og IBM's reklame for e-business kom frem begge gange
> jeg besøgte det....
>
> http://www.lunddahl.dk/funstuff/

Jeg fik BG Banks reklame frem. Små forskelle gør tæller.

/Morten

Fra : F.Larsen

Dato : 23-11-02 19:32

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message

> Vi har set dit link, og IBM's reklame for e-business kom frem begge gange
> jeg besøgte det....
>
> http://www.lunddahl.dk/funstuff/

Okay, det var nu ikke med vilje - ser ikke selv reklamerne ... :=)

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Rhodos/