Mobilvarehuset.no
Fra : Fischer

Dato : 22-11-02 06:40

Subj. har spammet mig på baggrund af denne gruppe, så der er sikkert andre
her der har fået deres fantastiske tilbud.

Og de har da også nogle vildt lave priser på mobiltelefoner, men det er
sjældent at træerne vokser ind i himlen.
Der er i al fald grund til at være på vagt, da flere har fokus på firmaet og
dets metoder:

http://www.forbrukerombudet.no/index.db2?id=729
http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=9870

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-11-02 10:40

Fischer skrev:

>Subj. har spammet mig på baggrund af denne gruppe

Hvad mener du? På baggrund af gruppen? Har de direkte i mailen
skrevet, at de har høstet din adresse her fra gruppen? Eller hvad
mener du?

Deres hjemmeside er lidt tom og kedelig at se på lige nu:

"Denne siden er blitt sperret grunnet brudd på TOS."

Venligst,
Lasse Hedegaard

Også unlock af Ericsson R600, T200, T300 m.fl. - tag et kig forbi

Fra : Fischer

Dato : 22-11-02 11:20

> Hvad mener du? På baggrund af gruppen? Har de direkte
> i mailen skrevet, at de har høstet din adresse her fra gruppen?
> Eller hvad mener du?

Nej, de har ikke skrevet noget.
Men denne gruppe er stort det eneste sted jeg bruger denne mail-adresse, så
derfor er det overvejende sandsynligt, at de har fået den herfra.

> "Denne siden er blitt sperret grunnet brudd på TOS."

Den virkede i morges.
Så der har for alvor været ugler i mosen.

*Fischer

Fra : John Doe

Dato : 22-11-02 13:43

Jeg har et måske lidt dumt spørgsmål:

Virker Mobiler der er købt i eks Norge og Sverige, i Danmark.
Kører de samme net osv?

Mvh

Fra : John Doe

Dato : 22-11-02 13:45

Har nogen evt et par godt links til billige mobil-køb i udlandet?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-11-02 13:49

John Doe skrev:

>Virker Mobiler der er købt i eks Norge og Sverige, i Danmark.
>Kører de samme net osv?

Yes. De kan selvfølgelig være SIM-låst, men ellers er der ingen
problemer.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-11-02 15:21

> [...]
> sjældent at træerne vokser ind i himlen.
> Der er i al fald grund til at være på vagt, da flere har fokus på firmaet

Ja, hold kæft noget bæ... Har også lige modtaget en SPAM mail fra dem.....

Men adressen er altså ikke snappet fra denne gruppe.. Da den er sendt til
min forholdsvise skjulte email adresse. Jeg ikke bruger ofte på nettet....

Så den må være købt af Wannasave, det er min eneste ide´..

Og så skiver de endda:

Du modtager denne mail fordi du er tilmeldt mailinglisten: Mobilguiden.

Men den siger min email ikke er tilmeldt, når man trykker på linket

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-11-02 15:27

Bjarke Hansen skrev:

>Men den siger min email ikke er tilmeldt, når man trykker på linket

Tryk ALDRIG på "fjern mig fra jeres liste"-links. De får så blot
bekræftet, at der er nogen der modtager mail på adressen, og i bedste
tilfælde sker der ingenting - i værste tilfælde, så modtager du meget
mere spam.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-11-02 16:14

Samme her
dette er bunden af deres mail

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-11-02 16:20

Th Frydensberg skrev:

>Samme her
>dette er bunden af deres mail

Skriv en klage til Lavasoft - jeg ved, at de ikke tollererer spam.

Fra : Fischer

Dato : 22-11-02 16:43

Men nogen har oprettet listen og det kunne jo være på baggrund af adresser
der er høstet her i gruppen.
Jeg har i al fald ikke tilmeldt mig ......

*Fischer

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 22-11-02 17:34

Det er ofte sådan at dem der udsender spam kigger i nyhedsgrupper efter E -
mail adresser.
Jeg har også modtaget en fra dem.

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-11-02 22:35

Jeg har osse modtaget mailen - Og vil nu - ENDELIG få taget mig sammen til
at få lavet min svaradresse om...

Det er FANDENGALEMIG da utroligt at folk kan få tiden til at gå på den måde!

ØV
Lasse Rønlev

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ofte sådan at dem der udsender spam kigger i nyhedsgrupper efter
> [...]
Mobilguiden.