Kan applecare garanti betale sig?
Fra : johan

Dato : 22-11-02 02:56

Hey G

Jeg er jo en fan er den hvide iBook og Mac OS X. Og priserne er jeg rigtig
lave lige i øjeblikket ;-D

Derfor er mit spørgsmål - jeg er vant til computere (pc og til dels mac os
9) og kunne godt tænke mig en 14" iBook - men skal jeg købe en AppleCare
oven i? I Danmark er der jo alligevel 2 års reklamationsret hvis noget går i
stykker, og så vidt jeg ved, så skal jeg købe applecare inden for det samme
år, som jeg køber computeren. Dvs. for de ca. 2000,- får jeg kun 1 (2 hvis
jeg køber den sidst på året) extra garanti og så de der 90 dages hotline
(som jeg ikke regner med at bruge). Kan det så betale sig?

- johan

--

Catch me at - http://johanjessen.itinfo.dk

Fra : Tom

Dato : 22-11-02 11:47

Set fra min stol !
NEJ!!

Tom

PS
Men der er som bekendt forskellige meninger om "forsikringer"..